Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Erg lage opbrengst in 1x1x2m tent met 600 w hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Vandaar dat ik deze keer wel een kweekverslagje heb gemaakt Beowulf
      ik heb buiten de nacht temperatuur

      inderdaad wel meer mis gedaan
      zo zijn ze pas getopt op node 7 of 8
      heb ik ze waarschijnlijk overvoed
      Hebben ze zeker te weinig water gehad
      tja zo maar wat ontkiemen en op naar de
      volgende
      iedereen bedankt voor de tips /
      raad en kom over een paar weken
      maar eens binnenwandelen in me kweekverslagje als je zin hebt
      alle advies word gewaardeerd

      Comment


        #18
        Even over die spiegels. Klinkt als een goed plan, maar blijkt het niet te zijn. Je licht moet feitelijk gezien door een plaat glas om bij de reflecterende laag te komen, en vervolgens weer door de plaat glas om er uit te komen. Hierdoor treed er veel verlies op. In mijn onderzoek kwam naar voren dat je beter gebruik kunt maken van Orca folie (zwart/wit) of van Mylar (Heb ik zelf voor gekozen).
        Ik zou mijn bewering graag met bronnen ondersteunen, maar ik heb geen idee waar ik die info vandaan heb.
        Het klonk iig wel aannemelijk.

        Edit: Een bron :https://www.royalqueenseeds.nl/blog-...iskwekers-n966

        Edit 2: Info uit eigen forum: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ateriaal/page4
        Eerste binnenkweek 2020
        Buitenkweek 2020

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Volgens metingen is toch gebleken dat spiegels optimaal zijn.
          Zeker niet praktisch, dat ben ik wel eens met de roepers van Rqs (want die geven ook geen bron)

        • Gijsch
          Gijsch commented
          Editing a comment
          Afhankelijk van de dikte van de spiegel/glasplaat idd...blijf je zitten met die hotspots.
          Ik waag me er niet aan. Gewoon Mylar,dat komt ook altijd prima uit de verschillende tests.
          En bij Ali kost zo'n dekentje van 2x1 meter 50 cent.

          Edit: Mooi trouwens dat je, als je kweek geralateerde informatie zoekt, vaak uit komt bij dit forum. Ik wilde me eerst inschrijven bij het Wietforum, maar ik heb tot nu toe geen spijt van deze keuze. Feit lijft wel dat de zoekfunctie van Google beter werkt om info op dit forum te zoeken dan die van de site zelf. Maar dat ter zijde.

        #19
        Tja de spiegels werken toch als een malle

        en om die hotspots tegen te gaan heb ik gewoon een kleine fan op de lamp gericht deze “schommelt “ nu enkele milimeters op en neer dus zo ver geen hotspot te bekennen
        en nu heb ik nog maar 2 zijden een stuk spiegel staan ik ga zeker verder kijken hoe dit nog uit te breiden

        verder gaat het heel goed nou in de tent deze ronde dankzij de raad van de growers hier

        Comment


        • Gijsch
          Gijsch commented
          Editing a comment
          Slim plan, zo is er altijd wel weer een oplossing....Zoals de rednecks zeggen; If it works it ain't stupid
      Bezig...
      X