Hallo mijn vraag is mijn voedings water heeft een te hoog ph 7.3 en ik geen p- in huis hebt wel bestelt al maar voor een korte oplossing kan ik citroenzuur gebruiken of is dat niet goed?
Ph waarde te hoog
Collapse
X
-
Snap het niet goed je PH waarde is 7.3 en je hebt geen PH meter

Beste is PH - van een of ander merkComment
-
Inderdaad echt opletten met citroenzuur dat is zo onregelmatig als het maar zijn kan en verneukt snel je ph.
hoe lang voed je al op deze manier?Comment
-
#weske vanavond voor het eerst citroenzuur gebruikt. Maandag of dinsdag komt er een fles PH- van canna dan gebruik ik dat voortaan. Dit was even voor nood.Comment






Comment