Binden bij scrog...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Voor het eerst
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2019
    • 2662

    #1

    Binden bij scrog...

    Korting op 420shop
    Goedemiddag, ik ben momenteel bezig met mijn eerste scrog. Gevoelsmatig gaat dat allemaal best aardig. Echter zit ik nu in de 3e week 12/12 en ik heb het idee dat de meeste groei er wel uit is. Gisteren flink in het blad gesnoeid en eerlijk gezegd valt het nauwelijks op, zeker als je bekijkt wat er afgekomen is aan blad zou je denken dat ze nu nagenoeg kaal moeten zijn. Maar mijn vraag is als volgt... nog een laatste keer het spul eronder binden of gewoon lekker laten gaan. Ik heb nu zo'n 130 topjes boven het net zitten en eerlijk gezegd vind ik dat wel prima. Maar ik heb na het lezen van heel veel kweekverslagen een beetje teveel info in de kop zitten en dus weet ik niet meer hoe lang je door zou moeten gaan met binden.

    Foto:
    Attached Files
    Binnenkweek
    Hydro
    Kokos
  • kelderkastje
    Exquisite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2019
    • 5460

    #2
    Geen idee, maar wel de mazelen of zo op de foto.

    Of is het Red Jack? Die wou ik binnenkort zetten.

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Misschien een Japans soortje ?

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Bijna goed... Dit zijn eigenlijk kersen

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ook erg lekker!
  • Jura
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 818

    #3
    knap gedaan

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      ik neem aan dat je doelt op die hybride kersen/wiet?
  • Jura
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 818

    #4
    De scrog bedoel ik

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Die is idd. Ook netjes.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #5
    Ruimte voldoende boven de lamp?
    Lekker laten groeien!!

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #6
      gewoon lekker laten gaan ziet er super uit
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • Voor het eerst
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2019
        • 2662

        #7
        Ik geloof dat de meesten het er wel over eens zijn... gewoon laten gaan. Bedankt allemaal, dat gaan we doen. (die enkele uitschieter bind ik er dan alsnog wel onder)
        Binnenkweek
        Hydro
        Kokos

        Comment

        Bezig...