Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over stroom en energielevancier waar ik al lang mee zit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over stroom en energielevancier waar ik al lang mee zit

    Korting op 420shop
    Ik wou even vragen of een tent van 2 vierkante meter met 2x 480watt quantumboards + afzuiging , inblaas etc met een totaal van ongeveer 1100 watt opvalt voor de energieleverancier , ik heb 4 kinderen we hebben een huishouden van 6 personen en een redelijk groot huis met jacuzzi (die alleen in de zomer draait) aangezien het toch iets van een +110 extra euro per maand zou zijn was ik een beetje bang dat het zou opvallen . Wat denken jullie zou dit kunnen zonder te veel te moeten stressen ? Ik zou het namelijk erg vinden als ze binnenvallen aangezien het ook puur voor eigen gebruik is en ik het gewoon leuk zou vinden. (btw ik woon in belgie)

    #2

    Comment


    • TangerineDream
      TangerineDream commented
      Editing a comment
      thanks voor je comment kelderkastje , en ja 480watt is het werkelijke verbruik van 1 quantumboard , of toch in ieder geval het hele board die ik op het oog heb , het bestaat uit 4 kleine bordjes die 120 per stuk verbruiken . Het equivalent van zon 480 wat qb is 1000watt hps , maar ik zou het in werkelijkheid meer schatten op equivalent 700-800 watt hps als ik de verslagen zo zie .

    • Klutser
      Klutser commented
      Editing a comment
      1100w kan zowel een verwarming/airco zijn dus zeker niets om van wakker te liggen

    #3
    Een jacuzzi, een aquarium, een gamecomputer en al dat soort dingen waarmee altijd vergeleken wordt dat gaat niet op.
    Al die andere stroomverbruikers draaien nooit 12 uur op en 12 uur af voor een maand of 3 met een constante stroom.

    Als men dat soort gebruikers zou willen opzoeken, dan kunnen
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Dat scheelt. Dan krijg je hooguit de metercontroleur een keer extra waarschijnlijk.
      Ik gebruik een oppervlakte van 160x60 en daarvoor is 2x 250W HPS voldoende.

    • TangerineDream
      TangerineDream commented
      Editing a comment
      kunnen ze zien hoeveel uren een bepaald toestel gebruikt werd als je een oude meter hebt ?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Nee.

    #4

    Comment


    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Exact... tenzij je nu 10000watt ofzo gaat hangen dat is iets anders natuurlijk haha

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Was een 600 watt hps + overige apparatuur.

    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Daar gaan die niet van wakker liggen.
Bezig...
X