Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uv insectenlamp , de varenrouwmug en donkere periode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uv insectenlamp , de varenrouwmug en donkere periode

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen , ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ooit een insectenlamp gebruikt hebben tijdens de donkere periode ? En of dit effect heeft op de lichtcyclus ? Want ik zit met de varenrouwmug en als ik die lamp aansteek hangt ie de volgende dag vol , dus doet ie wel zen werk. Echt raar dat er nergens iets over te vinden is op het web . Benieuwd of ik de enige ben die dit probeert of geprobeerd heeft ...
    Ganja always does the trick.

    #2

    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Of je koopt voor een fractie van de prijs een fles neemolie (wat hetzelfde is) en maakt voor 3 tientjes 1000 liter om te sprayen.

    #3
    In de donkerperiode zou ik geen enkel licht aan doen, hooguit groen licht.

    Je zou eventueel de insectenlamp ook op een tijdschakelaar kunnen zetten zodat deze alleen tijdens de lichtperiode brandt.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #4
      En enkel als je beestjes hebt die vliegen.

      Comment


        #5
        Dank voor de reacties , ik zit met de roofmijt en nematodes ook in de grond , kheb al zodanig veel in de bodem gegoten dat de groei gestopt was , ofwel van de mug , ofwel van kaneel thee , of nog iets anders , ze hebben zich ondertussen herpakt maar zat aan 3 maand groei wat wel lang is he ? Ben beetje benauwd dat die shark attack dan meer kwaad dan goed zal doen ? En uv lichtje is zo flauw in de lichtperiode heeft ze geen effect.
        als ik ze aanleg zie ik toch groei de volgende dag en vol muggen maar wou toch even checken ook hier.
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #6
          Nog maar paar dagen geleden in bloei gezet , zal morgen fotootje posten , ze slapen nu..
          Ganja always does the trick.

          Comment


            #7
            Als je autoflowers hebt zou het wel kunnen maar photosynthese planten kunnen erdoor stressen waardoor ze weer in de groei schieten of herma worden.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Idd mss in de groei kan het minder kwaad dan in de bloei dan , heb hem alleszins afgezet. Thx ✌
          Bezig...
          X