Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led veg bloom switch in veg and bloom cycles

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Led veg bloom switch in veg and bloom cycles

    Korting op 420shop
    Ik vermoed dat er al een topic is hierover , maar vind niets in de zoekfunctie. Ik gebruik nu kingled 1200 w dual chip, en helesin 1000 watt samen, mss beetje overkill voor7-8 plantjes , maar wil nu ook niet meer veranderen lol. 6 verschillende soorten waarvan de new york diesel het sterkst is .

    Mijn ondervindingen zijn de volgende , ik heb gestunte groei gehad en het moment dat ik besliste om beide switches te gebruiken in de groei, dus bloom switch ook aan , begonnen ze terug te groeien. Varenrouwmug en kaneel is waarschijnlijk de dader van de groei die stopte , waarop ik ng eens de planten goed getopt en gefimd had. Dit alles samen zorgde voor een 3 e maand groei terwijl bij 2 je toch al een mooie grote plant zou moeten hebben toch?

    Nu weet ik niet zeker wat de planten terug heeft doen aanpakken, 1 : nematoden en roofmijt toegevoegd, 2 : de planten geflusht, en 3 :de bloom switch aangelegd tijdens de groei. Nu weet ik wel dat rood licht voor meer strekking zorgt , dus is het mss de combo die de herstart getriggerd heeft?? Zijn er mensen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben? Morgen zorg ik voor foto's van de planten nu. Dank bij voorbaat voor reacties, groetjes.
    Ganja always does the trick.
Bezig...
X