Groeien & Bloeien in dezelfde kast met dezelfde lamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #1

    Groeien & Bloeien in dezelfde kast met dezelfde lamp

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben mijn eerste kweek begonnen.
    En heb daarbij maar 1 kast, g-tools 600 wing kast.
    Heb een paar zaadjes laten voorkiemen maar ook een paar direct in de grond gestopt.
    Nu is mijn vraag: Weet ik nu van te voren al dat het niet zo'n geweldige oogst zal worden, doordat ik ook groei in die gtools 600 kast (18/6) en niet een voorgroei kast gebruik met bijv. ander licht.?
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Groeien & Bloeien in dezelfde kast met dezelfde lamp

    Deze kast wordt standaard met een bloeilamp geleverd. Onder een bloeilamp wordt door de meeste HPS-kwekers ook (voor)gegroeid op 18/6. Als je het helemaal perfect wil doen, zou je tijdens de 18/6 periode ook de bloeilamp kunnen verwisselen voor een groeilamp (alleen de peer). Omdat je VSA 600 watt is, vermoed ik dat de groeipeer ook 600 watt moet zijn.

    Comment

    • Silas
      Admin
      Lucky MemberModeratorAdmin
      • Sep 2009
      • 1272

      #3
      Re: Groeien & Bloeien in dezelfde kast met dezelfde lamp

      Dat laatste is een juiste interpetatie.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      ?
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: Groeien & Bloeien in dezelfde kast met dezelfde lamp

        extra groeilamp is niet nodig.ik groei ook voor onder me bloeilamp.en krijg toch aardige bomen.voor moederplanten willen ze nog wel eens speciaalelampen gebruiken.maar die moeten ook 2 jaar gezond blijven.

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Groeien & Bloeien in dezelfde kast met dezelfde lamp

          Ik vond persoonlijk dat een 600 watt hps al teveel van het goede was om voor te groeien. Heb dat 1 keer gedaan en de planten kregen veel te korte internodes, dus bijna niks licht voor de zijtakken. Een 400 watt heeft genoeg blauw licht voor de groei.

          Comment

          • Cannabia
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2010
            • 110

            #6
            Re: Groeien & Bloeien in dezelfde kast met dezelfde lamp

            wat ik doe is mijn oude 600 watter gebruiken om te groeien en een nieuwe om te bloeien na enkele kweken moet deze vervangen worden en vandaar



            grtzzz cannabia

            Comment

            Bezig...