Heee ik ben rick ik had een vraagje over wiet plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sivaa1337
    Retired
    • Dec 2010
    • 3

    #1

    Heee ik ben rick ik had een vraagje over wiet plant

    Korting op 420shop
    Ik heb sinds 10dagen nu een lowrider en een whitewidow ik heb ze alle 2 onder een kamer lamp van 100 wat alle twee en heb mij box hellemaal verpakt met volie dat de warmte terug kaats en de licht binne blijft maar sinds gisteren is er een plantje uitgekomen en heeft nog 2 blaadjes kan ik die nou al onder het ligt zeten?

    En meer tips zijn welkom hoop snel iets te horen
  • Hasharin
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 694

    #2
    Re: Heee ik ben rick ik had een vraagje over wiet plant

    Welgekomen op JD
    Zet die maar onder dat lampje van je en probeer het goed te verluchten die box

    handige link ===> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-een-lijst

    SUCCES

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment

    • kweker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 1389

      #3
      Re: Heee ik ben rick ik had een vraagje over wiet plant

      jas kan............ meteen lamp er op
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment

      • lsdaffy
        Chronic Stoner
        • Mar 2009
        • 175

        #4
        Re: Heee ik ben rick ik had een vraagje over wiet plant

        onder die lamp ermee,welke lamp gebruik je, en wat bedoel je met gans uw box verpakt,er moet verse lucht naar binnen en warme,vochtigelucht naar buiten,explane pls

        Comment

        • Sivaa1337
          Retired
          • Dec 2010
          • 3

          #5
          Re: Heee ik ben rick ik had een vraagje over wiet plant

          iik gebruik een white tl lamp van 100 wat en heb ook nog een bleu er bij hange

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #6
            Re: Heee ik ben rick ik had een vraagje over wiet plant

            Ja kan onder een lamp , als je hps hebt even laten wennen door de afstand groot genoeg te laten tussen de lamp en het plantje, gebruik je tl er 4 cm boven hangen.

            Een KAMERLAMP is niet goed !!!!!!!!!!!

            Grtz

            Comment

            • lsdaffy
              Chronic Stoner
              • Mar 2009
              • 175

              #7
              Re: Heee ik ben rick ik had een vraagje over wiet plant

              wat bedoel je met gans uw box ingepakt,er meot verse lucht naar binnen kunnen en de warme vochtige lucht moet afgevoerd kunnen worden

              Comment

              • Sivaa1337
                Retired
                • Dec 2010
                • 3

                #8
                ja ik zal van de week wel paar fotos maken als ze wat groter zijn dan kunne julie er op reageren oke

                Jaa er komt ook verse luct in en de warme vochtige lucht komt er ook uit dat is allemaal geen probleem haha
                Attached Files
                Last edited by Weedy; 2 December 2010, 18:12. Reden: Dubbelpost (= niet toegestaan)

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Re: Heee ik ben rick ik had een vraagje over wiet plant

                  tl van 100 watt bestaat bij mijn weten niet.

                  Comment

                  Bezig...