Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Normale bloei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Normale bloei?

    Korting op 420shop
    Hey allen,

    Ik twijfel een heel klein beetje dat alles goed gaat met mijn dames ...

    Ontkiemt op 19/3 en op 12/12 gezet op 17/4 omdat ik ze niet te groot wou.

    Bubblegum van Hy seeds.

    Onder 250W. 1 maal getopt.

    Dus ik wou ze klein houden omdat het mijn eerste keer keer was met gefem. zaden.

    Ah, de lamp is ook nieuw voor mij dus de hoogte was ook wat zoeken ...

    Op het moment dat ik overschakelde naar 12/12 waren ze ongeveer 25 a 30 cm. Nu zijn ze al zeker 75 cm of hoger.

    De foto's zijn niet zo duidelijk door dat paars licht maar kunnen jullie bv. aan de afstand tss de internodes zien of lamp dichter mocht?

    Zouden ze nu nog veel hoger worden?

    Thx voor het lezen!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    Ja ze zijn wat gestrekt, maar dat voorkom je bijna niet met dat paarse licht.
    Daardoor strekken ze tijdens de bloei ook een beetje.
    De meeste groei zal er nu wel zo'n beetje uit zijn.
    Het ziet er wel goed uit hoor, dat gaat wel wat worden
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Hoe gaat jet met de LV?
        lijkt me goed bossig, lastig om je lv goed onder de 60 te krijgen denk ik?

        ziet er btw goed uit, al zie ik de kleur niet dusja dat is blind oordelen...

        veel sicces

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          60 is al te hoog eigenlijk

        • Tsjara
          Tsjara commented
          Editing a comment
          Oowwwkeeeeyyy, dat weet ik dus niet. Totaal niet meer aan gedacht omdat het in mijn ander hokje steeds maar rond de 35% zit. In mijn tentje hangt geen meter dus straks mijn metertje eens in de tent hangen. Thx om me er aan te doen denken!

        #5
        Ze blijven nog steeds wat doorgroeien en zitten nu op enkele cm van de lamp. Wat kân ik best doen? Lamp kan niet meer hoger gehangen worden.

        Ijzer net op leggen zodat ze iets zakken en daaronder blijven? Soort van overjaarse scrog?

        Aan elke stengel bovenaan een wasknijper hangen en ze zo naar beneden buigen? Net eens gevoeld en ze zijn nog zeer buigbaar ...

        Knakken? Al eens gedaan met AFjes en dat lukte wel maar ben precies niet zo voorstander ...

        Gat in tent en vloer tuinhuis openbreken zodat potten dieper kunnen? Daar is iemand anders hier geen voorstander van ...

        Idem dak tuinhuis ...

        Andere opties die ik nu nog kan toepassen? (En liefst niet van "had je dit of dat maar gedaan" want het is de eerste keer met fem.

        Grtzzzz

        Comment


          #6
          Naar beneden binden, denk ik.
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment


          • Tsjara
            Tsjara commented
            Editing a comment
            Ja, kan ik ook doen! Morgen eens kijken wat ik in huis heb om iets te knutselen of zo . Thx alvast.

          #7
          Ik maak straks een soort scrognet met 4 balkjes en dan span ik wat tuindraad op tussen de balkjes. Dit soort net laat ik van bovenaan zakken op de dames en plooi zachtjes de bovenste stengels onder het net. Als ik zo 15 tot 20 cm kan winnen zal het voldoende zijn.... foto's vanavond na de plaatsing ...

          Prettige zondag!

          Comment


            #8
            Ok, nog stuk tuindraad gevonden en op maat van de tent geknipt. Losjes bovenop de dames gelegd en gezorgd dat alles onder de draad zit. Eentje is geknakt maar die heb ik met tape geplakt.

            Ondertussen ook actieve inlaat gemaakt ... had nog zuigertje liggen maar de inlaat naar de tent verloopt naar een diametertje van 3 cm maar er komt zachtjes buitenlucht door ...

            Vraagje aan de lezers ....

            Moet ik verder nog iets doen? Dieven, onderste bladeren weghalen, alle blaadjes naar boven draaien maar ik denk dat ze dit vanzelf wel zullen doen, eender wat .... ja, wachten en liefde geven weet ik wel ...

            Grtzzzzz
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


            • Tsjara
              Tsjara commented
              Editing a comment
              Hopelijk heb ik goed gedaan met die draad er op te leggen? Ben beetje ongerust dat ze nog goed zullen toppen ontwikkelen .... Iemand ervaring?

            #9

            Comment

            Bezig...
            X