Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Canna aarde voor autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke Canna aarde voor autoflowers

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Ik ben van plan een autoflower indoor kweek te doen, en heb beslist deze op aarde te doen.
    Ik vraag me alleen af of ik de volledige groei en bloei in Canna terra professional het best doe of Canna terra professional plus.
    Ik heb geen Ph meter en ben ook niet zinnens om die binnenkort te kopen, wel heb ik een hoop voeding liggen.
    Vraag me af welke ik het beste geef (meest risicoloos) zonder de ph waardes te kunnen meten en in combinatie met de bovenstaande aarde.
    De voeding die ik heb is ; BAC organic Grow , Bloom en PK Booster en een Bio Nova PK 13-14.

    Mvg,

    #2
    Indoor binnenkweek .......
    hoe wil de dat gaan aanpakken
    en kun je er iets meer over zeggen.....

    Comment


      #3
      Ik zou de professional halen als je de keuze hebt.
      De Prof. plus is beter geschikt als je minerale voeding gebruikt.
      Jij gebruikt organische voeding, dus dan ben je beter af met de Canna terra professional, die een organische basis heeft.

      Bac grow, en Bac bloom zijn voldoende.
      Eventueel kun je na 4 weken echte bloei een dag of 3-4 PK booster meegeven.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • elcheesegarden
        elcheesegarden commented
        Editing a comment
        Bedankt voor de info! Raad je me aan om een schema te volgen voor de bac grow en bloom of in welke hoeveelheden zou ik ze juist toedienen? Aangezien het autoflowers gaan zijn neem ik aan dat het een ander schema is als een fotoperiode. Vind bij bac enkel fotoperiode schema's. Alvast bedankt. =)

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dan geef je gewoon constant minder dan het schema he.
        Het is niet zo ingewikkeld.

      #4
      Hoe groot zijn je bakken?
      Ik kweek auo's buiten in 20 liter bakken met alleen potgrond en geeft geen voeding.
      Binnen kan je beter foto's kweken. Als je toch de auto's doet zullen ze onder een lamp wellicht wat voeding nodig hebben, maar veel minder dan foto's. Hoeveel precies zou ik ook niet weten.

      Comment

      Bezig...
      X