Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huh??? Van 12/12 naar 16/8 of zelfs 24 uur licht?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Huh??? Van 12/12 naar 16/8 of zelfs 24 uur licht?

    Korting op 420shop
    Medegrowers ik wil graag met jullie een topic starten over het lichtregime. Een maat van me had pas een paar mooie compacte buds die hij van iemand had gekocht die na zijn 12/12 cycle om de bloei te starten overgaat op 24 uur lang licht. Mijn vraag is of dit de plant stimuleer om betere kwali te maken dan het 12/12 schema. Heeft iemand dit al is geprobeerd? Ben benieuwd gasten.

    Let me know!

    Lauwtje



    #2
    Als je dat 1 of 2 dagen doet kan het geen kwaad, je wint er ook niks mee.
    Als je het langer doet gaan ze reveggen.

    Denk dat je maat z’n dealer broodjes aap verkoopt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik zit hier zelfs ook wel eens over te fantaseren.. Of nouja.. zoiets dan.

      Dit volgende is puur hersenspinsel en dus met een korreltje zout nemen.. Ben vooral benieuwd of iemand hier er iets over te zeggen heeft...

      Maar om te bloeien moet je plant bloei hormoon aanmaken, dat gebeurt bij de meeste feno's als het een bepaalde periode donker is. 12/12 is de standaard die we daarvoor aanhouden.

      Als je in de 3e week bloei naar 24/0 gaat kun je er donder op zeggen dat je plant gaat reveggen. Kan het dat die dealer van je auto's kweekt?

      Maar stel je vind een soortje dat voldoende bloei hormoon aanmaakt op 14-10.. (als zoiets bestaat, ik denk aan vroegbloeiers, en dan de juiste feno vinden?)
      Zou dit dan kunnen betekenen dat je in hertzelfde tijdsbestek dikkere toppen kunt weken? puur omdat je meer licht uren hebt natuurlijk.

      Als dit zo is, dan zou je verwachten dat elke breeder hier direct op springt natuurlijk...


      Denk dat de veiligste manier is om ze in de laatste week bloei een uurtje meer licht te geven.
      Last edited by Nederhigh; 14 May 2020, 22:09.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Als deze man geen autoflowers kweekt is dat niet mogelijk, gewone planten hebben een donkere periode nodig om in de bloei te geraken en te blijven. Als hij toch autoflowers kweekt is het niet nodig om ze op 12/12 te zetten. Ze gaan automatisch bloeien ook op 20/4 of 24/24.
        Fem#1 - 2020

        Comment

        Bezig...
        X