huh vraagje???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Draakje01
    Plantje
    • Nov 2010
    • 11

    #1

    huh vraagje???

    Korting op 420shop
    hoi all,

    Ik heb in m'n kast 5 pp staan ik zit nu te twijfelen of ik ze in de bloei moet zetten of niet.
    Ben een beetje bang dat ze anders te groot worden ze hebben al 7 internodes en zijn rond de 30cm groot.
    Kan iemand me vertellen hoeveel groter ze worden als je er niets aan doet en ze nu in de bloei zet?
    Ik heb er nog een paar bij om te proberen bv te toppen of te fimmen mocht het mis gaan jammer dan, dit is m'n eerste kweek.
    Graag tips van jullie experts......week+4 001.jpggreetzzzzzz
  • Hasharin
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 694

    #2
    Re: huh vraagje???

    Hoi draak , de pp kan je al in bloei zetten denk dat je rond de 1m30 moet denken dan , de pp is een strecher dus zal wel nog wat schieten hé , eventueel nog knakken , moet je maar eens opzoeken

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment

    • Draakje01
      Plantje
      • Nov 2010
      • 11

      #3
      Re: huh vraagje???

      hey alvast bedankt ik zat zelf te denken om te fimmen aar das dus niet zo'n goed idee?
      greetzz

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: huh vraagje???

        hoeveel licht hangt erboven? je kan je planten ook laag houden door de lamp er fel op te hangen.

        Comment

        • pedro
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 432

          #5
          Re: huh vraagje???

          PP Wordt zowiezo niet groot. Hoe lang groeien je planten nu?
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment

          • smektor
            Retired
            • Dec 2010
            • 4

            #6
            Re: huh vraagje???

            ik heb wiet gekocht voor er 2 te maken
            en ik bewaar ze op mijn kamer maar tot hoe lang kan ik ze bewaren ?
            help me

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Re: huh vraagje???

              Tot de mama ze vindt zeker...

              Comment

              • pokon
                Retired
                • Dec 2010
                • 228

                #8
                Re: huh vraagje???

                beonwulf Tot de mama ze vindt zeker...

                toen ik dit van je las ging ik kaport hard lachen lol

                Comment

                • Draakje01
                  Plantje
                  • Nov 2010
                  • 11

                  #9
                  Re: huh vraagje???

                  @pedro--heyy nou ze groeien nu een week of 3, kon niet eerder antwoorden prob met m'n pc maar die doet het nu weer gelukkig.

                  @tumble trimmer er hangt een 600wat op ongeveer 50cm heb ze eigenlijk na het antwoord van hashrin in de bloei gezet.
                  ging zonet ff kijken want ik had de ventilator kachel uitgedaan maar zag dat het zonder veels te koud was nog maar 16 gr zonder lamp en lv 60
                  met lamp 29 gr lv weet ik niet meer zal morgen ff kijken greetzzzz

                  Comment

                  • pedro
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2009
                    • 432

                    #10
                    Re: huh vraagje???

                    Dag Draak, Goed dat je ze in bloei heb gezet. Als ze nog niet volgroeid zijn zullen ze zowiezo in de bloei nog wel wat verder groeien. Greetz
                    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                    Comment

                    • ganjaray
                      Retired
                      • Dec 2010
                      • 9

                      #11
                      Re: huh vraagje???

                      ik denk dat zo'n week voor groei genoeg is voor de dames dan 12/12 knallen ik heb liever wat kleinere dames die de vorm van een fles cola krijgen.

                      Comment

                      Bezig...