Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te laat om te toppen of niet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te laat om te toppen of niet

    Korting op 420shop
    Hoi hoi
    vraagje zou ik ze nog toppen eentje heb ik al getopt was nog niet zeker of ik het bij allemaal ging doen maar ben aan twijfel schijnt ook mee opbrengst bij toppen kan of klopt dat
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    #2
    Wat is het?

    Comment


      #3
      Hoe bedoel je zijn gewone quick critical , kush og , chocolope

      Comment


      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Rickysticky bedoeld autoflower of niet........ dat maakt nog al een verschil als je wilt toppen. Zeker als je dat redelijk laat nog wilt doen

      #4
      Geen autoflowers

      Comment


        #5
        Toppen kan bij FEM altijd. Let op niet 2 weken voordat je de plant laat bloeien. Je plantjes zijn redelijk klein en laag. Als je de gaat toppen vertraag je het groei proces voor een paar dagen. Let wel op. Als je dit gaat doen, stam dichten met kaarsvet!

        Comment


        • Stonerski
          Stonerski commented
          Editing a comment
          Wat bedoel je met stam dichten met kaarsvet eerste maal ik dit hoor

        #6
        Ja, kijk op de plek waar je hebt getopt plaats je kaarsvet. Zo kan dit niet gaan rotten!

        Comment


        • Stonerski
          Stonerski commented
          Editing a comment
          Bedankt voor de tip dit wist ik niet

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Er zijn ook niet zoveel kwekers die dit doen bij toppen.

        #7
        Dovesmokerrr Goede tip van het kaarsvet! Maar bedoel je daarmee het kaarsvet van een normaal waxinelichtje of een andere (speciale)kaarssoort?

        Comment


        • Dovesmokerrr
          Dovesmokerrr commented
          Editing a comment
          Gewoon een waxinelichtje, ik heb de tip van een jongen uit me klas gekregen. Of je er wat aan hebt is aan jou

        #8
        Dit heb ik nog nooit gehoord, mss als je de slechts mogelijke periode rond volle dalende maan topt maar dan nog heb ik nog nooit v rot gehoord, enkel zal de sapstroom op die periode opwaarts zijn met een opmerkelijk trager herstel.
        Dan nog zou ik geen kaarsvet beginnen smeren maar ieder kan zweren bij zijn eigen manier, weet niet of dit hoe dan ook goed, dan wel nadelig kan zijn.
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • Dovesmokerrr
          Dovesmokerrr commented
          Editing a comment
          Ik zie wel echt verschil! Heb 1 plant met en 1 zonder gedaan. De 1e is bruin bij de getopte plekken en de andere mooi groen!
      Bezig...
      X