Bloei haren of niet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stonerski
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2017
    • 130

    #1

    Bloei haren of niet

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen
    heb weer een vraagje zijn dit bloei haren of niet is heel raar want zit nog in groei fase
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Jura
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 818

    #2
    wat is je licht schema ?

    welke soort is het AF of FEM

    Comment

    • Dovesmokerrr
      Senior Stoner
      Member
      • May 2020
      • 49

      #3
      Inderdaad wat voor soort is het? Als het een autoflower is en deze groeit al 8/10 weken kan het best zijn dat deze begint met bloeien. Ook is je licht schema zoals hierboven vermeld, belangrijk om te vertellen. Bij 12/12 gaan de meeste wietplanten bloeien. Overigens hoef je dit niet te doen bij een autoflower

      Comment

      • Jura
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2019
        • 818

        #4
        ja idd

        Comment

        • Nederhigh
          Super Grower
          Lucky Member
          • Apr 2012
          • 1833

          #5
          Meestal komen de eerse pistels/bloeiharen in de calyxen in de oksels van je plant.
          Daar zie ik bij auto's meestal dat de bloei eraan zit te komen.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Als iemand het had kunnen zien van die foto dan hadden ze dat al gezegd in je topic over "kan ik nu nog toppen".
            En dan post je precies dezelfde foto.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Stonerski
              Stonerski commented
              Editing a comment
              Omdat ik dacht dat niemand het gezien had daarom ik ander topic maakte

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Niemand heeft het gezien omdat het nauwelijks te zien is op die foto.
              Met andere woorden : Als je een nieuw topic start, moet je ook weer alle info erbij zetten en nieuwe duidelijke foto's erbij.
              Anders krijg je dus elke keer allerlei vragen terug voor je antwoord krijgt.
          Bezig...