ik wil beginnen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • delict
    Retired
    • Jul 2008
    • 5

    #1

    ik wil beginnen!

    Korting op 420shop
    ik heb een 2 keer 600 watt schakelkastje
    en een lamp + bulp van 400 watt

    kan ik deze lamp gewoon in de schakelkast aansluiten? > en de schakelkast weer naar me stopcontact?

    ik wil ook een ruimte van 1 bij 1 bij 180..
    wat voor goeie afzuigen raden jullie me aan?

    ik wil beginnen met een northerlight soortje...

    en waarschijnlijk wil ik ook gaan scroggen
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: ik wil beginnen!

    bedoel je de voorschakelapperatuur (VSA) dan moet je van de fiting die aan de lampenkap gemonteerd zit naar de VSA en van daar naar de timer die in het stopcontact zit. Je kan er een 400 w in monteren, dit word veel gedaan in de zomer om de temperatuur naar beneden te halen, maar als je de mogelijkheid hebt om er een 600 w in te monteren zou ik dat zeker doen. Je VSA steekt 600w en je verbruikt maar 400 w dus komt duurder uit.

    Qua afzuiging ga je naar 160 m³

    Grtz

    Comment

    • delict
      Retired
      • Jul 2008
      • 5

      #3
      Re: ik wil beginnen!

      heb je ook zo'n ding die wel in 400 watt is ? kan iemand me dan uitleggen hoe dat dan in zijn werking gaat, en eventueel een link ernaar toe.

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Re: ik wil beginnen!

        Die bestaan in 400 w geen enkel probleem. Hier vind je handleiding relais-timer-hps-lamp-aansluiten-t1143.html.

        Grtz

        Comment

        Bezig...