Geef je mening!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wiliam420
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Feb 2020
    • 11

    #1

    Geef je mening!

    Korting op 420shop
    Haaai iedereen

    Bij dit kweekje heb ik gekozen voor Wedding Gelato en North Thunderfuck allebij van RQS
    Na een lange 3 maand kunnen we bijna weer oogsten . Daarom wil ik dat jullie jullie mening geven op mijn planten.
    Het enige waar ik me zorgen over maak zijn de hoge temperaturen die schomelen tussen de 25-30.
    Mijn kweekje bestond uit:
    -2x Viparsprectra 450
    -Kweektentje 1x1
    -Plagron light mix
    -Plagron Grow , Bloom , PK13/14 , Vita race en niet te vergeten de magische Green Sensation
    -Flexa Pots 26,5 liter
    -Afzuiging 420-800m3/H

    Denken jullie aan een lekkere opbrengst probeer hem te schatten!!

    Alvast een goede nacht en geniet van je joint <3
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Wiliam420
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Feb 2020
    • 11

    #2
    stapeltje foto's bij elkaar gezet
    Er passen tientallen foto's in 1 post, het is niet nodig voor elke foto een aparte post te doen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    Last edited by QnQ; 29 June 2020, 19:43.

    Comment

    • Waldpiek
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Jul 2019
      • 337

      #3
      En je wilt een mening over wat? Je post in vragen binnenwiet kweken. Wat is je vraag?

      De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

      Comment

      • Wiliam420
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Feb 2020
        • 11

        #4
        Of ik hem bijna kan oogsten en wat jullie er van vinden

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Volgens mij mag deze nog wel een weekje of 2. Je trichomen zijn helder, af en toe wit, geen amber.
          Check ze om de 3 dagen ff. ook wel belangrijk dat je meerdere plekken checkt ipv 1.
      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #5
        Mooie toppenik oogste altijd ald de haartjes 50% bruin waren tegenwoordig gewoon via de agendadaar zijn ze voor he
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5460

          #6
          10 dagen spoelen en oogsten, is milky.

          Comment

          • Spacende Hollander
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Jun 2018
            • 432

            #7
            Dat zijn een paar puike planten doen je daar hebt .

            Zelf zou ik nog even wachten met spoelen, ik start daar altijd mee als ik 5 tot 10% amber zie. Ze kunnen nog zo lekker in massa toenemen die laatste weken..

            Wat zeg je? Mogen we raden?? Leuk!!
            Ik ga voor 310 gram droog



            Mijn kweekverslagen:
            https://tinyurl.com/yxmrfs8w
            https://tinyurl.com/y69gjs6g

            Comment

            • Jura
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2019
              • 818

              #8
              idd spoelen ( enkel water geen voeding ) is tijd milky

              zoals kelderkastje zegt

              Comment

              • Remco
                Exquisite Grower

                • Jul 2018
                • 7399

                #9

                bud-marijuana-gallery-trichomes_colors_harvest_original.jpg




                Brain Damage 11 weken bloei !!

                EFDEBA82-3D31-4CDD-B540-3DDBE33EFBD7_1_201_a.jpeg

                Comment

                Bezig...