Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten blijven maar groeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Planten blijven maar groeien

    Korting op 420shop
    IMG-20200607-WA0004.jpeg

    In week 2(12 juni) na de 3de/4de node ben ik overgeschakeld naar 12/12.
    IMG-20200613-WA0020.jpeg

    Nu op 1/06 blijf ik met het probleem dat mijn dames stevig blijven groeien nu +- 84 cm en een erg dikke stam! Ik ben gisteren al naar 10/14 gegaan om het bloeiproces te versnellen.
    IMG-20200701-WA0005.jpeg
    IMG-20200701-WA0011.jpeg
    IMG-20200701-WA0007.jpeg

    Wat doe ik verkeerd? Heeft er iemand tips voor me?

    Alvast bedankt!
    Attached Files

    #2
    Je doet weinig verkeerd, plantjes staan er erg goed bij! Welke soort is het en op welke afstand hangt je lamp?
    Je zou een netje kunnen hangen om alsnog te scroggen.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Bij de 3e node zijn ze nog niet uitgegroeid, dan kun je ze wel op 12/12 zetten maar ze zullen sowieso minimaal tot de 7e node groeien.
      Ze staan nu ruim 2 weken op 12/12 dus zo lang zal het niet meer doorgaan.
      Mits het geen Amnesia's zijn natuurlijk, die staan erom bekend dat ze lang kunnen doorgroeien, ook tijdens de bloei.
      10/14 zal averechts werken als ze groeien. Dan hebben ze nog korter licht en zullen ze meer strekken
      Als het meer dan 10 uur donker is, dan is dat voldoende om het bloeiproces te starten.

      Wat ook de groei/strek veroorzaakt is dat er teveel planten staan.
      Ze vechten om het licht, wie het snelst groeite krijgt het meeste.

      Als je de temperatuur kunt controleren helpt het wel als je ze een graad of 5 kouder zet.
      Dan vertraagt de groei.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Rodigan ik hang ze op +- 40 cm van de lamp, omdat ik voldoende ventilatie heb de de luchtverdeelslang kan ik ze vrijwel erg kort erop zetten.

        Scroggen gaat niet echt meer lukken omdat de stam al zo breed is geworden zodanig dat het al niet meer buigbaar is.

        QnQ

        Comment


        • TB303
          TB303 commented
          Editing a comment
          En, uitgegroeid met volop pruikjes?

        #5
        Je heb heele gezonden zaadplanten die nu met mekaar aan het vechten zijn zoals qnq zegt,volgende ronde minder zetten ,ook is de strek in de zomer altijd groter als in de winter
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        Bezig...
        X