Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tomjonko
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Nov 2010
    • 319

    #16
    Re: Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

    In het voorjaar heb je nog al extreme temperatuurs verschillen. Ik had gelezen dat grote temperatuur veranderingen/verschillen dat je dan een verhoogd risico op herma's hebt.
    "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

    Comment

    • bronwater
      Advanced Stoner
      Member
      • Nov 2010
      • 72

      #17
      Re: Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

      ik heb zakje nl 4 stuks van femaleseeds gekocht alle zaadjes waren besmet met tmv virus

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Re: Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

        Tijdens de groei kan dat geen kwaad dacht ik. Tegen dat ze buiten in bloei gaan ist 's nachts al wat warmer. Je neemt ook best een soort geschikt voor buiten. Ik zou wel regulier zaad nemen voor buiten. Controleer zo'n struik maar op ballen. Zolang je geen herma's hebt gehad denk je goh, gebeurt bij mij niet. En dan op een dag...

        Comment

        • Sjtroemf
          Senior Stoner
          Member
          • Dec 2010
          • 25

          #19
          Re: Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

          Daar heb je zeker een punt! Ik heb waarschijnlijk al VEEL geluk gehad om nooit herma' s te hebben.

          Comment

          • Sjtroemf
            Senior Stoner
            Member
            • Dec 2010
            • 25

            #20
            Re: Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

            Oorspronkelijk geplaatst door bronwater
            ik heb zakje nl 4 stuks van femaleseeds gekocht alle zaadjes waren besmet met tmv virus
            Ben er vrij zeker van dat zaad niet besmet kan zijn met tmv. Je plantjes zullen via andere weg besmet geraakt zijn.

            Comment

            • bronwater
              Advanced Stoner
              Member
              • Nov 2010
              • 72

              #21
              Re: Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

              ik ben er heel zeker van dat ze besmet zijn ik heb nog 2 andere planten staan ook en die vertonen niets van het virus en ze staan in het zelfde hok zelfde aarde en al de rest

              Comment

              • Buizerd
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 1161

                #22
                Re: Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

                Prima!
                Greenhouse, train wreck, El Queso
                Omni Omni's White
                RQS ICE
                Donatie/Ruil home made fem ICE

                Comment

                • angelo2011
                  Senior Stoner
                  • Oct 2010
                  • 38

                  #23
                  Re: Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

                  dit is mijn eerste kweek heb ook gefeminized seeds maar geen enkel probleem hoor....

                  Comment

                  • tomjonko
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2010
                    • 319

                    #24
                    Re: Wat is jou ervaring met Feminized wietzaadjes?

                    Oorspronkelijk geplaatst door angelo2011
                    dit is mijn eerste kweek heb ook gefeminized seeds maar geen enkel probleem hoor....
                    heb je ze al afgebloeid dan?
                    "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

                    Comment

                    Bezig...