Led lamp viparspectra r900 hoe hoog voor bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stonerski
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2017
    • 130

    #1

    Led lamp viparspectra r900 hoe hoog voor bloei

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen vroeg me dus af hoe hoog ik best men lamp hang ze hangt nu momenteel 60 cm boven de dames maar zag dat da eigenlijk een meter moet zijn maar krijg ze nu al nie echt hoger met de bijhorende hangers tent is 2 meter hoog en zelf zijn De plantjes bij 70 cm al zonder pot met pot zal het een 1m zijn al wat moet ik doen
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #2
    Planten buigen of ander ophangding fiksen.

    Comment

    • Jura
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2019
      • 818

      #3
      40 cm !!!!
      of 45 !

      op 12/12 zetten !

      en led op bloei zetten !

      Comment


      • Stonerski
        Stonerski commented
        Editing a comment
        In boekje stond dat ik dat op groei en bloei moest zetten tijdens bloei maar denk je beter dat ik de schakelaar alleen op bloei zet mss natuurlijk de gebruiksaanwijzing van de lamp zal nie echt voor cannabis planten zijn ook denk ik

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        groei en bloei knop samen aan.
        Ik zet in groei zelfs beide knoppen aan
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      En je bent vast de enigenop de wereld die die lamp gebruikt, kun je echt geen andere kweek vinden met die lamp ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Stonerski
        Stonerski commented
        Editing a comment
        Ik doe nie anders dan opzoeken maar vind er geen kweekverslagen van

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dus er is alleen heel veel reclame en verkopers te vinden, maar verder niemand die dat ding daadwerkelijk gebruikt ?
        Je weet dat ik dan ga vragen waarom je 'm dan gekocht hebt heh Niet dat ik antwoord wil, maar als retorische vraag

        Maarre...zoek dan eens naar de R600 bijvoorbeeld, daar is iets meer van te vinden. (naast de 100den verkopers)
        Het zijn allemaal dezelfde lampen, verschil is alleen het aantal leds, en hoe hoger het wattage, hoe hoger de lamp.
    • Stonerski
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2017
      • 130

      #5
      De ene zegt flowering on en bloom on tijdens bloei fase en den andere zegt flowering off en bloom on dus weet zelf nie om den duur en waarom ik deze lamp kocht goh ja wou geen hps meer en een pro led lamp was nog iets te duur momenteel komt wel maar eerst nog beetje sparen dus dan zat ik te zoeken en heb deze dan gekocht op kwekenmetled.nl

      dus nu heb ik ze in bloei gezet gisteren met de flowering off en bloom on

      zie foto van de handleiding de r900 daar Staat tijdens bloei allebei de schakelaars op on dus wat doe ik best jij bent al een ervaren kweker hè QnQ zag je verslag dan moet ik nog veel leren zo te zien

      Comment

      • Stonerski
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2017
        • 130

        #6
        Ow foto vergeten bij voegen
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment

        • Jura
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2019
          • 818

          #7
          veg on / bloom on

          Comment


          • Stonerski
            Stonerski commented
            Editing a comment
            Zal ik doen dan

          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
        • Jura
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2019
          • 818

          #8
          succes verder met je kweek

          Comment

          • Kunichika
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2019
            • 1890

            #9
            Check op YouTube, toets in vipar r900 en hoppa

            Comment

            Bezig...