Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke hoogte voor een Viparspectra 300

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke hoogte voor een Viparspectra 300

    Korting op 420shop
    Goedenavond mensen de peren prins hier ik heb een probleempje ik heb een inbouwkast 80x80x220 ofzo nou heb ik een viparspectra 300 led lamp alleen kan ik er niet achter komen wat de juiste hoogte nou is om dat gevaarte op te hangen (heb nog geen tentje) nou had ik het idee om een compleet set te kopen maar wat is nou een mooi compleet set waarvan het afzuig systeem niet al te veel herrie maakt dat is de reden waarom ik nog niks gekocht heb ik heb nu 3 dames buiten staan een bubble kush een honey cream en een critical alleen ben ik bang dat dat te veel gaat geuren voor de buurt vandaar een tentje is er iemand die mij daar iets meer over kan vertellen met een groene groet ✌
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Dat zijn veel vragen voor een introductie, daarom topic maar verplaatst naar 'vragen binnenkweek'.
    Titel ook aangepast.

    Mooie plantjes, zonde dat ze naar binnen moeten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Jasmijn, pindakaasboom, choisya ternate, sering in plantenbakken hangen?

      Comment


      • Perenprins
        Perenprins commented
        Editing a comment
        Ik heb een royal Guardian pakket van RQS maar daar ben ik denk ik al telaat mee ze staan al in de bloei ja met die lamp komt er 1 onder dan als dat wil teminste met die lamp maar ik kan die lavendel en munt enzo wel poten maar de vraag is of ze dan al op gekomen zijn en al gaan bloeien en ruiken om de geur van de 3 gratie dames te maskeren nou scheelt het dat ze achter in de tuin staan en de tuinen rondom zo'n 20 meter diep zijn maar je weet het maar nooit 1 zo'n lambal en je bent de pineut
        Last edited by Perenprins; 15 July 2020, 23:07.

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Als je tuin eenmaal geurt, is het toch lastig de verschillende geuren te onderscheiden, je wil niet weten wat in parfum zit.

        Hopelijk bloeit het snel. Dit is teveel plant voor een spectrabox.

      #4
      Dank je deze blijven buiten tot ze klaar zijn en de schuur natuurlijk hoop alleen dat ze niet teveel gaan geuren ik moet zeggen dit is mijn eerste buiten kweek met vrouwelijk zaad en het gaat tot nu toe nog wel goed maar heb nog een aantal zaad liggen en ik wil de pineapple kush nog poten heb daar van die textielen potten van RQS voor dus die kan mooi in die kast staan maar heb dus al meerdere zaadjes verkloot met die lamp en misschien is een tentje toch beter dan zo'n kast

      Comment


        #5
        Viparspectra 300 is geschikt voor oppervlakte 60x60
        hoogte 30/40 cm


        er zijn betere lampen !!



        Comment


        • Perenprins
          Perenprins commented
          Editing a comment
          Goedemorgen Jura dat klopt maar de prijzen hier zijn belachelijk ik vind led een mooie oplossing voor stroom verbruik veiligheid enz ik ben al aan het kijken naar een 400/600 watt van uit het buitenland alleen is het gokken welk merk nou ideaal is

        #6
        https://www.mars-hydro.com/hpcall/ne...led-grow-light

        Comment

        Bezig...
        X