Wie van de 2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • freubel
    Expert Stoner
    Member
    • Nov 2010
    • 85

    #1

    Wie van de 2

    Korting op 420shop
    Zoals ik in mijn introductie al zei ben ik een beginnende hobby kweker.
    Het plan was simpel maar mijn enthousiasme zat me in de weg
    Inmiddels staat een 400hps en 2x 15L potten klaar om de zaak over te nemen.
    Nu hebben de planten wat stress opgelopen door mijn 'experimenten' (vooral temp.)

    Volgens een getraind oog zou 1 van de 2 een heer zijn, maar vergat te zeggen welke..Welke denken jullie?

    29decPL1.jpg29decPL1 detail.jpg29decPL2.jpg29decPL2 detail.jpg

  • mafferd
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 1709

    #2
    Re: Wie van de 2

    ik kan het nog niet zien.

    greetzz maffy,

    Comment

    • Smoke_mR.
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 240

      #3
      Re: Wie van de 2

      Smoke_mR. ziet geen ballen!
      sigpic

      Comment

      • freubel
        Expert Stoner
        Member
        • Nov 2010
        • 85

        #4
        Re: Wie van de 2

        Er is natuurlijk ook de mogelijkheid dat het beide dames zijn
        Als er maar 1 dame is... wordt zij direct tot moederplant gepromoveerd

        Comment

        • Smoke_mR.
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 240

          #5
          Re: Wie van de 2

          Oorspronkelijk geplaatst door freubel
          Volgens een getraind oog zou 1 van de 2 een heer zijn, maar vergat te zeggen welke..Welke denken jullie?[/IMG]
          Er is natuurlijk ook de mogelijkheid dat het beide dames zijn

          Hmmz,... Het zijn twee dames!!
          sigpic

          Comment

          • Jona
            Retired
            • Jun 2008
            • 2797

            #6
            Re: Wie van de 2

            Is nog niet te zien. Je zal moeten wachten tot er voorbloei is. Een moeder uit 2 planten halen zonder dat de opbrengst bewezen is zou ik niet aanraden als het is om op lange termijn stekken van te snijden, je weet ook nog niet wat de opbrengst is dus dat kan ferm tegenvallen. Als de lamp 10 dagen op 12/12 staat zou je normaal wel moeten kunnen zien of er mannetjes tussenzitten

            Comment

            • freubel
              Expert Stoner
              Member
              • Nov 2010
              • 85

              #7
              Re: Wie van de 2

              ok, nou ik ga ze 1 jan in de bloei gooien, zal me dan weer melden

              Comment

              • pedro
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Aug 2009
                • 432

                #8
                Re: Wie van de 2

                Kan je inderdaad nog niet zien.
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                Comment

                • misto
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 1011

                  #9
                  Re: Wie van de 2

                  volgens mij heb je 2 dames maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen... rechts acht ik de kans groter dan links
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment

                  • tumble trimmert
                    Banned
                    • Mar 2010
                    • 3610

                    #10
                    Re: Wie van de 2

                    leuke plantjes.gaa naar de growshop en koop 2 zakken lightmix van 50 liter stuk.en wortelstimulator is wel duur maar met 2 plantjes kan je er wel 2 jaar mee vooruit.en koop een flesje biobloei en groei van biobizz,of van andere fabrikant als het maar biovoeding is.haal 2 specikuipen van 45 liter.en zet de planten pas in de bloei als ze net zo breed zijn als de kuip.alleen als je de ruimte die een 400 wattert beschijnt vol krijgt met groen.70 cm bij 1 meeter.kan je tussen de 100 a 150 gram per plant halen.ik zelf groei ook 3 a 4 weken vooromdat ik anders meer planten per m2 moet zetten om de zelfde opbrengst te halen.omdat je denkt dat je het geslacht van een wietplant al in de groei kunt zien raad ik je aan hier heel veel te lezen.de lamp heb je al nu de rest nog.

                    Comment

                    • freubel
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Nov 2010
                      • 85

                      #11
                      Re: Wie van de 2

                      Nou enkele dagen verder en ben bang dat 't vermoeden van de growshop a.k.a het 'getrainde oog' gelijk gaat krijgen.
                      Ze hebben 3 dagen 18/6 en 3 dagen 12/12 (onder de hps)achter de kiezen nu.
                      Indien er 1 dame is dan ben ik van plan deze plant uit te laten bloeien
                      (het mannetje uiteraard verdwijnt) en daar stekjes van te nemen.

                      @tumble trimmert
                      Groei is met HESI producten gestimuleerd/geholpen. Specikuipen zijn te groot voor deze ruimte.

                      Bedankt alvast voor jullie meningen!

                      De 2de en 3de detail foto zijn van de linker plant
                      IMG_0177.jpgIMG_0169.jpgIMG_0171.jpgIMG_0174.jpgIMG_0180.jpg
                      Last edited by freubel; 6 January 2011, 18:43.

                      Comment

                      • pedro
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2009
                        • 432

                        #12
                        Re: Wie van de 2

                        De linker plant is in elk geval een man en ben vrij zeker dat die andere vrouwelijk is. Grtjs,
                        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                        Comment

                        • Ventje
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 960

                          #13
                          Re: Wie van de 2

                          yep mannetje en vrouwtje


                          Ajo
                          Ventje
                          Living in Second live for real

                          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                          Comment

                          Bezig...