Philips VSA aansluiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Geegzor
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2010
    • 135

    #1

    Philips VSA aansluiten

    Korting op 420shop
    Hoe moet ik dit aansluiten? Ik heb er nu wel 2 draaden op aangesloten, maar twijfel erg of dit wel goed zit.

    Ik heb 4 cijfers: 1, 2, 3, 4. 1 en 2 zijn voor in het stroomcontact en 3 en 4 voor de lamp. Daarnaast moet de geel groene als het goed is onder die schroef. Wie kan mij helpen om dit goed aan te sluiten?
    Attached Files
  • Geegzor
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2010
    • 135

    #2
    Re: Philips VSA aansluiten

    PS: is geen philips maar: Mari-1/A

    Comment

    • Geegzor
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2010
      • 135

      #3
      Re: Philips VSA aansluiten

      Als ik het goed heb begrepen is 1: Bruin, 2: Blauw, 3. Blauw en 4. Bruin

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: Philips VSA aansluiten

        Bij de kroonsteentjes staan (meestal) de letters l en n. Op de l sluit je de bruine fase draad aan en op de n de blauwe 0-draad. Bij de mari vsa zit rechts op de muurplaat een boutje en een moertje met een verticaal streepje en 3 haaks daarop staande (horizontale) kleiner wordende streepjes. Hierop sluit je de geelgroene draad aan. Dus vanuit je relaiskast geelgroen aansluiten op het moertje en vandaar uit doorlussen naar je reflector. Op die manier zijn je vsa en je lamp geaard.
        Met vriendelijke groet,
        Xtreme

        Comment

        Bezig...