Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweektent geur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweektent geur

    Korting op 420shop
    begin 2e week en er begint een klein plantengeur te ontstaan ( afzuiging staat op van het weekend ) nu eigelijk geurt de kelder naar wat klimaat toestanden. in hoe ver komt cannabisgeur uit de tent later? moet ik mij zorgen maken over cannabisgeur dat uit de tenr gaat ontsnappen of ben ik te noia?
    zou niet thuis komen van werk dat de buren klagen of de heel straat geurt haha

    #2
    Geen filter en geen afzuiging die naar buiten blaast, is bijna garantie, dat je overlast gaat veroorzaken.

    Comment


    • ak12
      ak12 commented
      Editing a comment
      mijn filter blaast in de schoorsteen uit. maar heb schrik dat de geur tussen openingen van de muren toch nog bij de buren gaat geurbaar zijn.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Welke muren? Als je afzuiging op orde is, kan er niets uit de tent komen.

    #3
    ja kijk ik heb een 60x60 die in de kelder staat . ik blaas lucht in en ik zuig de lucht via koolstoffilter en ventilator in een schoorsteen waar niets op aangesloten is. mijn vraag is ;
    1) mijn tent staat niet vacum.
    2) er komt warme lucht uit mijn afzuiging maar ik hen schrik dat daar geur uit gaat komen binnen een maand

    3) LV is 40-60% dus ik kan geen schade aan koolstoffilter geven.

    Comment


      #4
      Dus wat is de vraag ?

      Comment


      • ak12
        ak12 commented
        Editing a comment
        of ik wietgeur uit de tent kan ontsnappen of dergelijke?

      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        Als je onderdruk in je tent heb en de lucht gaat door een filter en je heb al je slangen goed afgeplakt dan heb je geen geur buiten je tent .

        Ga je meer inblazen dan dat je afzuigt ga je natuurlijk wel geur hebben buiten de tent

        Denk dat een inblaas zowieso overbodig is als je een goeie afzuiger heb met genoeg luchtinlaten

      #5
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • ak12
        ak12 commented
        Editing a comment
        ja sorry ben graag voorzichtig. zou ni willen volop in de bloei dat het tot straat geurt en de eerste keer is altijd gevaarlijk. u doet het al jaren dus u kent het ondertussen al. voor mij is het de eerste keer dus allemaal wat raar eh

      #6

      Comment


        #7
        Hoeveelste topic is dit nou? ​​​​​​
        Nummer 4? Ik ben de tel kwijt.

        Dit is volgens mij al eerder genoemd..
        Maar als je nou gewoon 1 topic maakt met een titwl als: "help mij mijn 60x60 kweektent in te richten",
        Dan had je daar al je vragen in kwijt gekund..
        Is maar een idee he.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Nonsense
          Nonsense commented
          Editing a comment
          O serieus die had ik nog niet gezien dat word samenvoegen Q

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Nonsense Aan Q's reactie te zien heeft hij de hoop al laag zitten . Volgens mij heeft hij er al 3 samen gevoegd ofzo...

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          WAT!!!?
          Nicle2 is opgestaan en dat mis ik gewoon!?

        #8
        hehe misschien zit de schoorsteen wel dicht. moet je zon roet piet laten komen.

        ik heb zelf allergoedkoopste afzuiging met goedkope filter in 60x60 tent en dat werkt wonderbaarlijk goed.

        groet

        eeltje

        Comment


        • ak12
          ak12 commented
          Editing a comment
          grappig want ik ben schoorsteenveger als beroep.
          schoorsteen heeft voldoende onderdruk en kan geen terugslag veroorzaken.
          tent is 60x60 met 3plantjes in ( 1x gorilla glue en 2x tangerine dream )
          tenttemperatuur varieert tussen 28-31graden met een LV van 40-60%
          lamp is Uniteck connect 300 watt LED Power.
          lamp staat op 45cm van bodem af.
          geef 1x om de 2dagen water en doe dagelijks met een vork de grond opluchten rond de plant.
          ik besteed dagelijks 8uur op het werk en de rest in mijn kelder met de klein plantjes hehe.
          mijn bedoeling is om er een klein schalig oogst van af te halen zonder schimmel of toprot.
          ik doe mijn best maar het is nieuw voor mij

        • eeltje
          eeltje commented
          Editing a comment
          hehe ik ben ook nieuw zit in me laatste weken van me eerste kweek. heb keer me plantjes moeten verstoppen wegens werkzaamheden toen viel me pas op dat als je ze buiten de tent zet grote ruimtes binnen no time stinken / lekker ruiken naar wiet gelang wie je voor je hebt hehe succes met je werk en het kweken

        • Nonsense
          Nonsense commented
          Editing a comment
          wat doe je dan met die vork ? zit je in de grond te prikken ?

        #9
        ja met de vork de bovenkant beetje ophalen dat de bovenkant luchtig blijft? ik weet dat de bovenkant een bescherming is voor de bodem vochtig te houden

        Comment


          #10
          is nu 10 dagen oud . begint een licht geurke te krijgen haha
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          Bezig...
          X