Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Denk s ff met me mee.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Denk s ff met me mee.

    Korting op 420shop
    Last edited by Eerstekamerlid; 7 October 2020, 22:54.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    #2
    Zou effe op het peper forum kijken hoe hun dat doen, maar tomaten binnen kweken lijkt me echt tof om te zien sla schijnt giga makkelijk te kweken te zijn binnen
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Mwah, ze doen dat vooral met veel minder licht. Doe dat graag op zn wiets..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #4
        Hij wil dat op zijn WIETS doen hoor. Heb je geen foto van je opstelling ???en ga rucola sla kweken
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #6
            Zou er een paar bijhalen van die je al hebt.
            Die zijn sterk genoeg voor hoge planten, en als je er 3 in hebt hangen voldoende voor het oppervlak.

            Met tomaten, augurk, komkommer (in die volgorde) moet je wel bedacht zijn op meeldauw, die zijn daar nog een pak gevoeliger voor dan wiet.

            Voor sla heb je niet veel nodig, weinig hoogte ook:

            ijsberg_copy.jpg4x cxb2530 (~120W)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Dat is een mooi slaatje zeg. Smaakt dat nou ook anders of beter dan gewoon uit de volle grond buuten?

            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Dat ziet er goed uit zeg. Hoe lang staan die al in bloei? Oh, wacht...

            #7
            Cobs hebben meeste licht met minste oppervlak.
            Dat lijkt me dan het meest geschikt.
            Of je plakt strips op de wanden van je kast​​​​​​.
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment


              #8
              Aah heb net deze besteld voor de onderste laag.. Dacht omdat t een driehoek is kan ik mooi volledige dekking fixen met de mijne in het midden. Start en sluit ik de dag met die enkele en laat dan een uur of 10 de rest lekker meebrullen.
              Koop ik nog wel zelfde als ik de hoogte in ga of echt de boel in 2 ga delen.
              Heb iig weer wat te rommelen en ze zijn parallel dus kan kan lekker eenvoudig individueel ophangen en evt wat naar achter richten want er zit een groot kijkvenster in die triangle dus t moet een soort aquarium worden. Maar dan zonder vissen uiteraard..

              Meeldauw zal ik op letten bij de tomaten. Verder peper, paprika en misschien wat wortel/radijs. Sla is voor konijnen maar wortel is goed voor je wortel..

              Gewoon lekker prullen.

              Dank.



              Deze bedoel ik dus;
              https://www.rubol.nl/product/rubol-s...-150w-diy-kit/
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


              • Nederhigh
                Nederhigh commented
                Editing a comment
                Gaat ook gewoon prima werken lijkt mij zo.

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Yep no problem.
                Basilicum kan je bij de tomaat in dezelfde pot zetten.
                Aardbeien kunnen bij wortel en radijs.

                Ijsbergsla is het.
                Voor de homemade bigmacs en broodjes shoarma

              • Nederhigh
                Nederhigh commented
                Editing a comment
                Dat zijn luxe broodjes Q! Goed voor elkaar.

              #9
              FAPFAPFAPFAPFAPFAPFAP zit ik goed?

              Comment


                #10
                IMG20201020204258.jpg Maar ff voor de evt nieuwschierige voor how doe you cut some corners lezeressen een kleine update. Dit is dan uiteindelijk de setup geworden voor m'n driehoeksverhouding.

                Nu is het wachten op Zaadgod Vreeken want dit groeit voor geen meter zo.

                Misschien hou ik het topicje wel in de lucht straks met al die overdaad aan tot nu toe gedroomde vitamientjes maar dan is er vast wel een mod die hem in het goede hoekje wil proppen.. IMG20201020204246.jpg
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #11
                  Tja, ik zou denk ik voor bloempjes gaan

                  Comment

                  Bezig...
                  X