Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roken in je kweek-kamer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roken in je kweek-kamer.

    Korting op 420shop
    Hey JD leden!

    Ik heb ff een korte vraag waar ik al een tijdje mee zit. Sinds vandaag is mijn kweekje gestart.
    Mijn kweektent staat in een kleine zolderkamer van 5/10m2 ofzo. Voorheen gebruikte ik deze kamer altijd als blowkamer.
    Ik rook daar elke avond 1 joint met 70% wiet,30% tabak. Soms 2. .
    Meestal staat die kamer dan aardig blauw. Ook met het dakraam open.

    Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met roken bij de planten? Is het bijvoorbeeld slecht voor je filter?
    En zou je de rooklucht kunnen ruiken aan je toppen als deze geoost zijn? Of is daar geen sprake van?
    Ik zou graag in dat kamertje blijven roken, ook nu mijn kweektentje er staat. Maar als het heel slecht is voor de smaak/geur van mijn wiet. Of bijvoorbeeld mijn materiaal, dan doe ik het liever niet.
    Dan maar gewoon in de schuur, ook met koud weer.

    Iemand ervaring mee? Loves, Neder.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    #2
    Ik doe het niet ivm TMV alhoewel ik niet weet of dit via rook overgebracht kan worden. Wel via je vingers, vandaar ook altijd handen wassen als je gerookt hebt en aan je planten gaat zitten.

    Neem het zekere voor het onzekere zou ik zeggen.

    http://www.growgardentomatoes.com/to...aic-virus.html
    Last edited by Flip Hasjkip; 11 October 2020, 15:24.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Das een goeie gelukkig rook ik puur , rook graag een stickie als ik ze wat te drinken geef

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ik doe het niet, de planten hebben schone lucht nodig. Maar 1 of 2 kan niet veel kwaad doen.

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Ik rook ook bij mijn planten. Maar dat is buiten.

    #3
    Ik rook in mijn tuinhuisje, waar ook de tent staat en de voorgroeikast. Heb er wel een simpele afzuiger in gezet met koolstoffilter zodat ik in propere lucht kan roken

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ja, ik ga dat dus ook maar doen nu. Heb ook een schuurtje in de tuin waar nog net een stoeltje in past.
      Maybe een terrasverwarmer voor de koude dagen. Moet wel een beetje genieten blijven natuurlijk...
      Heb er vandaag al een router bij gezet zodat de wifi in de tuin beter is. Filmpjes kijken met een jointje erbij is helemaal ritueel geworden.

    • Tsjara
      Tsjara commented
      Editing a comment
      Heb daar ook relaxstoel staan, radio, wifi .... juist de vrouw vraagt soms waar ik zo lang blijf
Bezig...
X