mijn oogst bewaren......

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fabbedem
    Retired
    • Apr 2010
    • 43

    #1

    mijn oogst bewaren......

    Korting op 420shop
    hallo
    ik heb over de 500 gr wiet geoogst en ik had graag geweten waar ik die het beste kan in bewaren.
    bedankt voor de info
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: mijn oogst bewaren......


    Comment

    • bronwater
      Advanced Stoner
      Member
      • Nov 2010
      • 72

      #3
      Re: mijn oogst bewaren......

      hoeveel grammekes zitten daarin :p

      Comment

      • Teiwaz
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2009
        • 40

        #4
        Re: mijn oogst bewaren......

        Inderdaad, zoals hierboven getoond en 2 maanden dagelijks even schudden en 10minuten openzetten
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0x45x73-64watt

        Comment

        • fabbedem
          Retired
          • Apr 2010
          • 43

          #5
          Re: mijn oogst bewaren......

          okidoki
          komt in orde,bedankt

          Comment

          • Ventje
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 960

            #6
            Re: mijn oogst bewaren......

            Bij outdoor of camping winkels kun je hele mooie waterdichte zakken/tassen kopen , die je afsluit door een paar keer de opening dubbel te vouwen
            Water en geur dicht en te verkrijgen van 1L tot 70L inhoud

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            • fabbedem
              Retired
              • Apr 2010
              • 43

              #7
              Re: mijn oogst bewaren......

              bedankt voor de info

              Comment

              Bezig...