Luchtkoeler?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Freedom1984
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2018
    • 245

    #1

    Luchtkoeler?

    Korting op 420shop
    Hey all,

    ik heb nog altijd een temp. Probleem,..
    iemand ervaring met een luchtkoeler?
    is stuk goedkoper dan airco,
    maar dan moet het wel zen werk doen.

    eventjes hier vragen , voor ik eventueel onnodige kosten doe.

    Alvast bedankt voor de reply’s!

    grtz


  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    als je nu met deze buitentemperaturen een hitte probleem heb dan klopt heel je opstelling niet,je ruimte is te klein of te laag enz beschrijf je opstelling ,foto,s nog mooier,en wie weet zien we de fout
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • Freedom1984
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2018
      • 245

      #3
      Is een verhoogde bonanza kast met standaard afzuiger,
      lamp is de sanlight Q4

      kast staat wel niet optimaal, staat in een dressing,..
      en veel keuze is er niet op ze te verplaatsen( ivm te jonge ogen) , ofwel een hele verhuis boven

      had ook eventueel gedacht een zwaardere afzuiger.

      thx

      Comment

      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1831

        #4

        Volgens mij verhogen die luchtkoelers op water de lv. Ze zijn ook niet heel effectief dacht ik.
        Volgens mij doen ze vooraal wat met de gevoelstemperatuur.

        Comment

        • Rreppellsteeltjam
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2018
          • 1955

          #5
          Neen, helpt absoluut niet!!!!!!!

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #6
            hoe warm is de lucht die de kast ingaat?en zit de lucht inlaat aan de onderkant.waar gaat de vuile warme lucht uit de kast heen? door een raam naar buiten? afblazen door schoorsteenkanaal?naar een andere kamer? en in de bloei natuurlijk altijd lampen aan in de nacht
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            • Freedom1984
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2018
              • 245

              #7

              hey,
              thx voor de reacties!
              niet proberen dus.

              de lucht die de kast ingaat is tussen de 20 en 22 graden.

              opstelling zie foto’s,
              luct word gewoon uitgeblazen,
              had ook al gedacht om slang of buis te bevestigen om lucht elders uit te voeren, maar vrees dat die afzuiger daar niet sterk genoeg voor is.

              0F200420-55CF-4871-9EA5-BBE3AC280DD7.jpeg 0B4ADED3-9EDE-4972-85FE-5E13604A20BD.jpeg B361FD88-5AC7-444F-89CE-DDD93F40ED32.jpeg

              grtz
              Attached Files

              Comment

              • Kunichika
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2019
                • 1890

                #8
                Vertaal luchtkoeler eens in het engels, is precies hetzelfde. Ik hoop dat je een oplossing vind free

                Comment

                • WillyWally
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2019
                  • 257

                  #9
                  Wat voor afzuiger is het en hoe hard staat die ?
                  Wat vaak ook een probleem is bij die kasten zijn te weinig/te kleine inlaten.

                  Comment

                  • Freedom1984
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2018
                    • 245

                    #10
                    Ja ook een idee dat ik had om nog 2 zo een luchtinlaten te bestellen,
                    kosten maar €7.
                    of kan een teveel aan die luchtinlaten ook een probleem geven?

                    zou er een verschil zijn om er eventueel 2 hoger te plaatsen, dichter tegen “plafond”? Of 2 lager? Of allebei?

                    volgend mij is het deze afzuiger, standaard in die kastjes

                    20256C79-5261-4842-8F41-398799AB859D.jpeg

                    en kan een grotere afzuiger in dit kastje?
                    zo veel ervaring en kennis heb ik er nog niet over.

                    grtz
                    Attached Files

                    Comment

                    • Flip Hasjkip
                      Wicked Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 3595

                      #11
                      Verlaats je thermometers een naar beneden, ter hoogte van het bladerdek en zet ze in de schaduw.

                      Aangezien warme lucht opstijgt meet je boven in de kast altijd hogere temperaturen.

                      Maar wat noem jij te hoog ? Ik zie 25 graden, dat is zeker niet te hoog..
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment

                      Bezig...