Hallo . Ik heb enkele hermafrodieten, is er een oplossing om de planten te behouden? de ballen snijden? gooi de planten? gesteriliseerd? Bedankt voor je hulp
hermafrodiet. bewaren, knippen, steriliseren?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
heb je een plantje staan,zou ik zeggen laat gaan en ballen weghalen,maar heb je ook mooie vrouwtjes erbij staan dan vraag je om problemen.heb er een keer 6 moeten kappen die bijna 4 weken voorgroei en bloei hadden gehad dan sta je wel effe te vloeken
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-







Comment