Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met spoelen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnen met spoelen?

    Korting op 420shop
    Ik weet het! Deze vraag is al tich keer gesteld maar ik blijf het moeilijk vinden om te bepalen wanneer ik moet/kan beginnen met spoelen. Ik heb helaas (nog) geen microscoop dus kan ook niet de trichomen bekijken. Ik heb een foto toegevoegd van een NorthernLight Auto. Ik hoop dat iemand aan de hand van de foto mij kan vertellen of ik kan beginnen met spoelen.

    Alvast bedankt
    Attached Files

    #2
    Ik gok van niet.

    Spoelen is niet moeilijk verder he...
    Het is precies hetzelfde water geven als je voorheen deed, alleen voeg je geen voeding meer toe.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Hoe oud zijn ze en hoe lang bloeien ze ?

    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      Ze staan nu in week 8 na ontkiemen Q

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ok, dan mag je wel rekenen op nog een week of 4.
      Dus nog een week of twee voeding blijven geven.

      Mja tis allemaal met een slag om de arm he...de ontwikkeling van een plant voorspellen is niet zo makkelijk. Nog niet spoelen in ieder geval, en over een week-10 dagen nog eens kijken hoe ze erbij staan.

    #3
    ziet er nog heel vers uit nog lang niet klaar.

    zou gewoon even voor een paar euro dat microscopie( x 60 )halen gap dan weet je gewoon waar je aan toe bent.

    Comment


    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      Of welke zou jij me aanraden?

    • Swaghenkie
      Swaghenkie commented
      Editing a comment
      Ik heb er een op aliexpress besteld voor 6 euro. Een 60-100x en was binnen 10 dagen binnen.

      Werkt perfect!

      € 6,46 17% Off | Mini Handheld 60x-100x Pocket Microscoop Magnifer Loep Vergroting Pocket Microscoop Sieraden Vergrootglas
      https://a.aliexpress.com/_BUxcXf

    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      De geschatte levering bij ali is 13 december, je kan ook bij Amazon.nl kijken, div mini microscoopjes, en deze:

      https://www.bol.com/nl/p/zak-mini-mi...saAqAqEALw_wcB

      Succes

    #4
    Ik heb diegene die Swaghenkie voorstelde besteld. Alleen hier in Nederland besteld. Wel meer geld kwijt (12,95) maar morgen in huis. Bedankt allemaal voor de suggesties

    Comment


    • Pieredraaier
      Pieredraaier commented
      Editing a comment
      ja toch lekker bezig

    #5
    Zien er alvast lekker toppen uit, goed verzorgen
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #6
      QnQ. Morgen ben ik dus 2 weken verder na jou antwoord over het spoelen. Ik heb nogmaals een foto toegevoegd. Wat denk je? Zou ik nu wel kunnen beginnen? Of toch nog ff wachten?

      Alvast bedankt
      Attached Files

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment

      • Donboe
        Donboe commented
        Editing a comment
        Helemaal top

      #7
      Ik denk ondertussen dat dat spoelen een fabeltje is dat we op 1 of andere manier allemaal volgen maar wat uiteindelijk geen verschil uitmaakt. Het overschot aan voeding zit in de grond, ni in de plant. Of de bladeren nu vergelen of niet, wiet ziet groen en tis wsl de chlorofyl die zorgt voor de smaak. Vorig jaar paar planten blijven voeding geven tot de laatste dag, merkte geen verschil. Verschil merk je alleen na curen, dan wordt em wat zachter. Ik moet er wel bij zeggen dat ik heel weinig voeding geef gedurende heel de run. Ondertussen is dat nog 1 fles van de action en paar druppels green sensation in de laatste 4 weken.

      Comment


      • Donboe
        Donboe commented
        Editing a comment
        Ik begrijp en respecteer je mening beowulf en uit je posts en reacties op posts kan ik wel opmaken dat je een berg ervaring hebt. Wat ik echter niet begrijp is dat er andere zeer ervaren kwekers zijn die zweren bij het spoelen. Die mening moet toch ook ergens vandaan komen? Het lijkt me toch niet dat die kwekers voor de lol gaan spoelen als dat eigenlijk helemaal niet nodig is. Er moet toch iets zijn die hen er toe doen besluiten te spoelen?
    Bezig...
    X