Zie ik het fout of is ze in bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hubertus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 126

    #1

    Zie ik het fout of is ze in bloei?

    Korting op 420shop
    Ik ben er pas achtergekomen dat ze herma is. Ik keek vandaag nog eens naar ze en ik vind dat het lijkt of ze in de bloei staat?
    Of kijk ik fout? Er hangt ook een lichte wietgeur in m'n kweekkot, dus ik ben bijna zeker van wel
    Attached Files
  • Hubertus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 126

    #2
    Alvast sorry als ik m in de foute topic heb gezet!!

    Comment

    • Fruttella
      Wicked Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2019
      • 207

      #3
      Dat zie je goed .

      Comment

      • Hubertus
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2019
        • 126

        #4
        Dankuwel voor het snelle antwoord!

        Comment

        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5460

          #5
          Ik zie ook bloei.

          Comment

          • Hubertus
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2019
            • 126

            #6
            Vaag, staat nog maar 3,5 week. Ik dacht dat autoflowers toch 4 a 5 weken deden voor ze in de bloei kwamen, mss heeft ze stress gehad.

            Comment


            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Neu, die gaan gewoon hard soms, kunnen in 8 weken klaar zijn soms. Als alles meezit.
          • highsky
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2020
            • 142

            #7
            Tijdje terug heb ik een rondje kunnen wegdoen na 4 weken. Het waren ook autoflowers en ook enkele herma's tussen. Die begonnen na 3 weken ook al bloeiverschijnselen te tonen.
            In week 4 toen ik het ontdekt had, zagen ze eruit zoals die van jou.

            Comment


            • Hubertus
              Hubertus commented
              Editing a comment
              Heb het gelezen, dankjewel voor je tijd Highsky!

            • highsky
              highsky commented
              Editing a comment
              Als er nog niet veel van die balletjes zijn en ze zijn nog niet open, kan je ze met natte vingers erafhalen. Maar wel zien dat ze niet opengaan.

            • Hubertus
              Hubertus commented
              Editing a comment
              Heb er eigenlijk maar 2 gevonden maar heb ze voor de zekerheid apart gezet.
          • TheBigDudeski
            Moderator
            Lucky MemberModerator
            • Oct 2020
            • 582

            #8
            Topic alsnog verplaatst.

            Mijn AF'jes sprongen ook heel erg vroeg in de bloei. Zo'n 2 รก 3 weken eerder dan verwacht.

            Hoop dat je niet al teveel gedoe krijgt met je herma.
            Last edited by TheBigDudeski; 27 December 2020, 00:01.

            Comment


            • Hubertus
              Hubertus commented
              Editing a comment
              Dacht het wel dat ik m fout had geplaatst, sorry!
              Hoop het zelf ook niet! Komt inorde
          Bezig...