Wat vinden jullie van mijn plantjes ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Animal88
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Dec 2020
    • 7

    #1

    Wat vinden jullie van mijn plantjes ?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    ben nieuw hier op het forum, ben momenteel met mijn eerste kweek bezig.

    Informatie:
    - zelfbouw tent 1,20mx1,20mx2,10m
    - 4x Amnesia Haze auto RQS
    - 1x Gorilla auto RQS
    - Plagron Growbox voor voeding
    - Lumeri Pro Tunnel 500 full spectrul LED verlichting
    - Luchtvochtigheid tussen 45% / 50%
    - Temperatuur lamp aan 23,5 graden / lamp uit 19 graden
    - Afvoer met filter zuigt 4x in minuut de tent leeg
    - Actieve aanvoer 2x badkamer afzuiger 60m3/h
    - Zwenk ventilator voor luchtcirculatie
    - Airbomz Co2 1 spuit elk uit met lamp aan
    - ph tussen de 6.0 / 6.5

    tent is niet hermetisch afgesloten dus lucht lek her en der.

    nu op dag 70 vanaf planten zaadjes

    Wat vinden jullie hoe mijn plantjes erbij staan?
    Zal de foto’s toevoegen erg benieuwd na jullie opinie.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.
    Last edited by Animal88; 11 January 2021, 16:42.
  • Trichoompje
    Stoner
    Member
    • Dec 2020
    • 21

    #2
    Je zou eigenlijk even een foto moeten uploaden zonder licht.

    Comment

    • Kunichika
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1890

      #3
      Je planten zien er met dit licht wel aardig uit. Maar wel dunne stngels en aardig gestrekt, dat komt waarschijnlijk door je lumeri. Ja een foto met het disco-licht uit zou ideaal zijn om een goed te kijken. Veel succes

      Comment

      • Animal88
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Dec 2020
        • 7

        #4
        Ik zal straks wat meer foto’s uploaden zonder LED verlichting. Super om meteen reactie te krijgen overigens!!

        Comment

        • Animal88
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Dec 2020
          • 7

          #5
          Heb wat extra foto’s toegevoegd

          Comment

        • Animal88
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Dec 2020
          • 7

          #6
          Graag jullie reactie over hetgeen

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ik vind dat je mooie sokken hebt, je rechter voet lijkt wat naar buiten te staan maar dat is geen probleem, heb ik ook, overgehouden aan een breuk.
        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #7
          maar je wilt commentaar op je planten begrijp ik

          Zoals eerder gezegd is er wat strek, dat ligt aan je licht. Ook zie ik wat overvoeding (lichte bladpunten) en hebben ze wat weinig bladvingers aangemaakt, teken dat ze zich niet zo heel lekker voelen. Tot zover de negatieve ondertoon, voor een eerste kweek doe je het helemaal zo slecht nog niet. Ze hebben een aardig formaat en maken ook al leuke toppen aan.

          Weet je wanneer ze zijn begonnen met bloeien ? Vanaf dan houd je 8 tot 10 weken bloei aan, de zaadbank moet je niet geloven.

          Succes !


          [edit] Heb even die lamp opgezocht, 120 watt opgenomen vermogen dus daar moet je dan vanuit gaan, niet van de 500 waarmee Lumeri adverteert. Ook onder 120 watt kan je een leuke kweek draaien [/edit]
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #8
            Gewoon een 400 watt hps boven hangen de volgende keer,kost niet veel en dan hoef je nooit meer naar de shopplantjes zijn voor 120 watt prima maar niet te vergelijken met 400 watt hps
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            • kelderkastje
              Exquisite Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Nov 2019
              • 5460

              #9
              Of een betere LED, kun je je niet aan pijn doen.

              Plantjes zijn gestrekt ma da komt van die lamp.
              Zien er verder wel OK uit. Je gaat stoned zijn als je nog wat geduld hebt en geen onnozele dingen doet.

              Mooi groen ook.

              Je sokken is een ander verhaal, ik ben meer van de happy socks.

              Comment

              • Rreppellsteeltjam
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2018
                • 1955

                #10
                Actieve inlaat moet je wel even een filter voor maken, je zuigt rook, stof en beestjes zo naar binnen.

                Comment

                • Rietslang
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 2171

                  #11
                  Vind ze wel leuk je plantjes
                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment

                  Bezig...