Bijsnoeien?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hugo88
    Retired
    • Nov 2010
    • 16

    #1

    Bijsnoeien?

    Korting op 420shop
    Yo mn kweekje staat nu 1,5 meter hoog en begint nu echt lekker te bloeien, ik heb em ooit een paar keer gedieft maar bij de onderste vertakking heb ik de normale stengel weggehaald en de dief laten zitten ipv andersom, omdat deze dief al groter begon te worden dan de normale stengel. nu heb ik dus doorgroeiende scheuten onderin de plant, die kleine topjes vormen. Nu mijn vraag; is het slim om deze te laten zitten, of kan ik ze er beter afhalen om mijn hoofdbuds meer juice te geven? (topjes onderin worden veel kleiner dan bovenin)
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Bijsnoeien?

    Ik haal ze altijd weg Hugo, maar da's meer uit gemakzucht (hekel aan kleine topjes knippen) dan dat ike r echt een gefundeerd verhaal over kan vertellen. Met mijn Dahlia's is dta trouwens wel zo : dieven zorgt voor grotere bloemen.

    jammer trouwens dat je dit nu ze n de bloei staan pas ter sprake brengt, het zijn leuke stekken
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Bijsnoeien?

      damn ik wilde weer iets leren
      bijsnoeien stond er in de titel dus ik dacht er is 'n manier gevonden om het zaakje voller te maken in plaats van kaler

      (sorry, geintje, ik kon het niet laten )
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • hugo88
        Retired
        • Nov 2010
        • 16

        #4
        Re: Bijsnoeien?

        Haha goed dan ga ik ze er gewoon afhalen, thnx!

        Comment

        • tumble trimmert
          Banned
          • Mar 2010
          • 3610

          #5
          Re: Bijsnoeien?

          laat een een foto zien van je boom

          Comment

          • hugo88
            Retired
            • Nov 2010
            • 16

            #6
            Re: Bijsnoeien?

            Als je me zegt hoe is dat moet doen :p ik zie alleen een optie waarbij ik een link van de afbeelding moet geven maar ik heb em niet op internet staan ofzo (ben geen computerheld)

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Bijsnoeien?

              Het 6e icoontje van achter ff aanklikken, krijg je dit scherm:
              14-2-2011 19-51-49.jpg
              Hier kun je een foto van je pc uploaden....

              Comment

              • hugo88
                Retired
                • Nov 2010
                • 16

                #8
                Re: Bijsnoeien?

                Ah dat krijg ik inderdaad als ik het in Internet Explorer probeer.. normaal gebruik ik Chrome en krijg ik alleen een optie om een url in te voeren in dat geval zal ik ff een fotootje plaatsen.

                dank

                1e: plant toen ie net een weekje in de bloei stond, iets van anderhalve meter hoog (slaapkamerkweek
                2e: een van de hoofdbuds
                DSC00708.jpgDSC00719.jpg

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #9
                  Re: Bijsnoeien?

                  mooie plant manen dat allemaal met een spaarlamp?

                  Comment

                  • hugo88
                    Retired
                    • Nov 2010
                    • 16

                    #10
                    Re: Bijsnoeien?

                    een spaarlamp van 250 watt ja

                    Comment

                    Bezig...