Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik mijn Big Bud plant al oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik mijn Big Bud plant al oogsten?

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal, dit is de laatste week voor de BigBuds van bloei weet iemand of de toppen rijp zijn ? of dat de toppen nog 1 week onder de lamp moet zitten ?


    top3.jpg
    top1.jpg top2.jpg

    #2
    Verkeerd gepost en trichomen checken.
    Close up foto maken, daarop inzoomen.

    Comment


      #3
      Trichomen kijken met een microscoopje. Of betere foto's in erg hoge resolutie. Dan kunnen we dat eventueel zien.

      Vraag is ook wat je doel is, liever high of stoned?

      Wet van Soma: Als je denkt dat het klaar is, dan best nog een week wachten.

      Comment


        #4
        top4.jpgHier nog een foto van closeup
        Last edited by QnQ; 21 January 2021, 19:27. Reden: Onnodig random leden quoten

        Comment


          #5
          Zakmicroscoop aanschaffen. Neemt alle twijfel direct weg. Remco heeft een mooie afbeelding van trichomen in de verschillende stadia.

          Ik weet het, niet het gewenste vlugge en gesloten antwoord. Die microscoop is echter wel heel handig. Zie hier ook vaak close up foto's passeren met een clip on. Zolang het maar goed vergroot om de trichomen in detail te bekijken. Zo kan je uiteindelijk vroeger of later oogsten naargelang het gewenste effect van de timing.
          Last edited by Zabuza; 21 January 2021, 19:07.

          Comment


            #6
            Idd met een microscoop de trichomen bekijken.
            Kost niet zoveel zo'n zakformaat microscoop.
            Misschien heb je hem al na het weekend in huis als je nu besteld. Dan hebben ze zeker nog een paar dagen extra kunnen staan
            Daarna kun je beslissen aan de hand van de trichomen.

            Comment


              #7
              Ik gok dat ze nog wel een weekje kunnen. Maar koop indd ff een goedkope pocket microscoop die 60/100x vergroot. Tientje ofzo kosten die.
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


                #8
                Ja zat daar ook aan te denken bedankt @nederhigh

                Comment


                  #9
                  Ik heb je berichten verplaatst in een nieuw en voor jou eigen topic (deze dus).
                  Het is namelijk niet heel sjiek om andermans topic (Terug naar AF) te kapen met je eigen vragen.

                  Ik zie dat je hetzelfde ook nog eens vraagt in een introductietopic. Goed bezig.

                  En ook nog eens op twee verschillende accounts?
                  Last edited by TheBigDudeski; 21 January 2021, 20:31. Reden: Blijkbaar twee accounts. Beide 010, beide vragen over wanneer Big Buds oogsten.

                  Comment


                  • Smoky010
                    Smoky010 commented
                    Editing a comment
                    Wat jij doet moet je zelf weten TheBigDudeski en het is namelijk niet netjes om op een ander te letten graag informatie over de toppen anders beter niks type danku
                Bezig...
                X