Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ideale pot voor 3 autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ideale pot voor 3 autoflowers

    Korting op 420shop
    Mijn idee is om 3 Ultimate Auto’s in 1 pot onder een TS1000 te zetten.

    Zou dat kunnen of is dat teveel? De omstandigheden zijn niet ideaal, dus de pot uitknallen zullen ze denk ik niet doen?
    - welke potmaat is aan te raden,11 liter of beter 18 liter(laatste lijkt me erg groot)?

    Ik heb geen tent. De pot staat dan op een zolderkamertje die aan de frisse kant is. Maar ik dacht, als ik de pot in de verwarmde propagator zet (zonder deksel) kan ik in ieder geval de wortelkluit warm houden.
    - zou dat helpen en wat zou dan een goede temperatuur zijn van de kluit?

    Zover eerst maar es

    #2
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #3
      Ik dacht aan 3 in 1 pot omdat er dan misschien nog wat opbrengst is onder de niet optimale omstandigheden.

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Heeft u geen muurkast ofzo, da's beter als in een kamer. Al zal dat ook wel gaan, 18l is perfect.

      #4
      Zou veel groter gaan.
      Pak een grote teil, of zo'n boodschappenkratje ofzo.
      Iets waar een hele zak grond in past. 11-18L is te klein voor 3 planten.
      Verder hoeft het niet zo warm. Gewoon binnenshuis, 17-18 graden, dat lukt prima. Als ze maar genoeg licht krijgen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Pieremegoggel
        Pieremegoggel commented
        Editing a comment
        Ik ga gewoon weer proberen, zolang ik er lol in heb. Misschien met 3 andere soortjes (heb er genoeg). Nu straks met goede lamp. Kan ik goed zien welk verschil dat maakt.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ahh je wilt er 3 in 1 zetten dan zou ik gaan voor een speciepuip ja en kijk of je vrouw nog ergens witte gordijnen of lakens heeft liggen, dan kun je in je kamer een soort tentje maken, deed dat vroeger toen ik klein was, een hut in mijn slaapkamer maken.

      • Pieremegoggel
        Pieremegoggel commented
        Editing a comment
        Hahaha, komt goed.

      #5
      Speciekuip van 80.liter en 6 plantjes.

      Comment


        #6
        Vergeet ni dat heel uw huis naar wiet gaat ruiken en dat je dat zelf niet merkt. Ik knip hier 1 plant op mijn kamer en ik krijg commentaar dat het naar wiet ruikt opt gelijkvloers. Ik ruik zelf niks.

        Comment


          #7
          Ja, dat wordt nog een puntje...ik had geen geuroverlast, maar sinds een ielig geoogst plantje te drogen hangt op een andere kamer krijg ik commentaar van mevrouw Pier (“dat wil ik niet hier, dat gestink”). Toen ik de aanschaf van een tentje opperde kreeg ik te horen dat ik op mijn leeftijd nogal “doorsla”. Wat opzich ook wel klopt hahaha.

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            In een tentje wordt de stank gefilterd, en het ziet er netjes uit. Ik heb een homebox tentje
            staan dat voor klerenopbergkast zou kunnen doorgaan. Ook als je het droogt handig. Het main argument naar mevrouw is netjes en reukvrij.

            Als een tentje je midlifecrisis is zoals bij mij. Dan mag ze beide haar handjes kussen als ik zo om me heen kijk.

          • Donboe
            Donboe commented
            Editing a comment
            Hahaha. Mijn vrouw vond het zelfde. Maar ik ben blijven volhouden en nu heeft ze zoiets van laat m maar die oude zot.

          #8
          De meningen zijn erover verdeeld, maar als ik het internet zo eens afstruin is 11L toch wel de meest gekozen maat voor een AF binnen, per plant.
          Voor drie planten zou ik zelf gaan voor iets tussen de 30 en 40 liter en bij 4 planten een bak van 50L (of meer).

          Een oppervlakte (en dus ook bak/pot/kuip) van 60x60 is ook wel de max voor een TS1000.
          Die oppervlakte heb ik zelf en dat vind ik qua lichtverspreiding al mwoah mwoah.

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Dan snap ik de lovende commentaren niet echt van die lamp want een oude cob op 45 watt verlicht redelijk vlotjes 50 op 50. Die mars zou er 150 moeten hebben.

          • TheBigDudeski
            TheBigDudeski commented
            Editing a comment
            Misschien een goede beginnerslamp. Plug & play en gaan, dat idee. Leuk prijsje ook wel als je net als mij twee linkerhanden hebt. Gebruik de lamp zelf ook, maar ik weet dat het voor de lamp bij deze ene kweek blijft. Wel handig voor het voorgroeien, dus hij gaat zeker niet weg.

            Het staat in elk geval ook op hun website:
            'Perfect for 3'x3' (90x90cm) veg stage and 2'x2' (60x60cm) bloom stage, higher intensity in a Mars Hydro grow tent'.

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            AFjes vinden alles tussen 1 liter en 25 liter wel OK indoor. Kwestie van verwachtingen.

            Maat doet regelmatig lege plekjes opvullen met litertjes, altijd mooie toppen van rond de 10 gram per plant, 1 mooie hoofdtop en wat fluff.
        Bezig...
        X