nog steeds geen toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tjooky
    Stoner
    Member
    • Jan 2011
    • 24

    #1

    nog steeds geen toppen

    Korting op 420shop
    Ik heb mijn planten nu iets van 2,5 week in de bloei staan en ze hebben allemaal al aardige toppen op 2 plantjes na.
    Ze hebben een normaal formaat en ziet er gezond uit.

    Moet ik langer wachten of kan ik ze er beter uithalen zodat de anderen meer ruimte hebben?
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #2
    Re: nog steeds geen toppen

    Lekker laten staan

    Comment

    • tjooky
      Stoner
      Member
      • Jan 2011
      • 24

      #3
      Re: nog steeds geen toppen

      Moet ik ze ook gewoon hetzelfde blijven behandelen als de rest qua voeding/water geven?

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: nog steeds geen toppen

        als het zaadplantjes zijn gelijk eruit trekken kunnen mannetjes zijnkijk ook goed naa of de 12 uur donker ook echt donker is in je kast.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: nog steeds geen toppen

          Fotootjuuu...?

          Planten die net in bloei staan krijgen ook nog steeds groeivoeding neem ik aan.
          Dan kun je die andere twee gewoon hetzelfde geven.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • tjooky
            Stoner
            Member
            • Jan 2011
            • 24

            #6
            Re: nog steeds geen toppen

            Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert
            als het zaadplantjes zijn gelijk eruit trekken kunnen mannetjes zijnkijk ook goed naa of de 12 uur donker ook echt donker is in je kast.
            Zitten geen zaadjes op, had ik al naar gekeken. Tent is echt lichtdicht.

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
            Fotootjuuu...?

            Planten die net in bloei staan krijgen ook nog steeds groeivoeding neem ik aan.
            Dan kun je die andere twee gewoon hetzelfde geven.
            Ik ben een beetje huiverig om foto's te maken. Ik vind het uberhaupt al eng om hier online over te posten aangezien ik bang ben dat ze mijn IP naar hier tracen
            Het is een vierkante meter flink gevuld en op bijna alle planten flink veel toppen, behalve die 2. Die zijn wel evengroot maar hebben alleen de begindraadjes en daar blijft het bij...

            Ik heb zo'n Hesi kit gekocht en daarbij geef ik momenteel alleen Hesi bloei, super vit en soms power enzym (volgens hun aanwijzing dus).

            Comment

            • tjooky
              Stoner
              Member
              • Jan 2011
              • 24

              #7
              Re: nog steeds geen toppen

              Eentje is sindskort haartjes aant vormen, maar die andere blijft gewoon hetzelfde...

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: nog steeds geen toppen

                Foto zeg veel meer , wij plaasten toch ook foto's hier , je postje is nu ook te achterhalen dan ...
                God was never on your side..

                Comment

                • tjooky
                  Stoner
                  Member
                  • Jan 2011
                  • 24

                  #9
                  Re: nog steeds geen toppen

                  ok daar heb je wel gelijk in. Misschien moet ik niet zo paranoia doen

                  Als ze wakker zijn maak ik wel effe een fotootje

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: nog steeds geen toppen

                    Slapen ze nog steeds ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • tjooky
                      Stoner
                      Member
                      • Jan 2011
                      • 24

                      #11
                      Re: nog steeds geen toppen

                      yep

                      nee, maar krijg steeds mislukte foto's en de overige planten zijn perfect dus over een weekje ga ik oogsten

                      Comment

                      • boeman
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2010
                        • 518

                        #12
                        Re: nog steeds geen toppen

                        wij wille fotos

                        Comment

                        Bezig...