Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help filter

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb de kweek gedaan in een tentje nou ik ben er nog bezig maar de geur is te hard en mijn ouders beginnen raar over mij te denken. Wat voor filter moet ik gebruiken?? Ik kan geen afvoer namelijk naar buiten doen. Dus wat is nu de beste optie? Gewoon koolstof filter met als afvoer gewoon mijn kamer? Of wat is het best? Ionen filter????

    #2
    Ik zou 25koffiefilters met gorrila glue aan elkaar plakken, nee is ongein vertel je ouwe waar je mee bezig bent en koop een koolstoffilter plus een softbox of andere afzuiging

    Comment


      #3
      Wat dacht je van niet kweken in het huis van je ouders?
      Je kunt ze er enorm mee in de problemen jagen. De gemeente kan jullie het huis uit zetten, of anders de verhuurder.
      Dat soort risico's neem je beter wanneer jij je eigen boontjes dopt.
      +, Als je nog niet eens kan bedenken welke filter je nodig hebt lijkt het mij helemaal geen uitdegacht plan..

      Edit: Ik zie dat anderen dat jou ook al hadden gemeld in dit topic. Beetje spuit11 misschien, maar niet minder waar..
      Last edited by Nederhigh; 21 February 2021, 15:53.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Als je een koolstoffilter in dezelfde ruimte uit laat blazen als waar je in kweekt ruik je dat ook. Geen wietlucht ofzo, maar gewoon een beetje muffig. Plus je verhoogd de kans op schimmel op je plafond of muur (waar je op uitblaast). Lijkt me ook niet heel ideaal als daar een maand of 3 in moet bivakkeren en slapen.

        Kun je de plant niet bij iemand anders onder brengen? Als ze echt gaat bloeien ben je sowieso wel busted. Kleine kans dat je ouders er niet achter komen, ongeveer 0,0001%.

        Mijn advies is de boel afbreken en een keer opnieuw beginnen als je een eigen woonruimte ofzo hebt, GOED HEBT UITGEZOCHT wat je nodig bent en/of toestemming van je ouders hebt. Als je word gepakt door bv geuroverlast zijn je ouders de lul en niet jij.

        Comment

        Bezig...
        X