Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lst - hst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lst - hst

    Korting op 420shop
    Ik vind geen info terug over LST (low stress training) en HST (high stress training) ik ben vooral opzoek naar advies voor beginners.
    of beter vermijden als beginner? de plant waar ik hardtopping heb toegepast lijkt het beter te doen als mijn LST planten.

    #2
    Ik vind er maar 49 binnen 15 seconden....



    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...3A%22hst%22%7D

    Comment


    • Spitalovic
      Spitalovic commented
      Editing a comment
      Ik ben totaal nieuw op forums, mijn excuses.
      Zal nog wat rond dwalen.

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Maakt toch niet uit @Spitalovic,
      Dat hadden we allemaal hoor.........

    #3
    Eerst eens een plantje afbloeien inderdaad. Daarna gaan klooien.

    Comment


    • Spitalovic
      Spitalovic commented
      Editing a comment
      Te laat 0.0

    #4

    Comment


    • TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Gezien wel, maar mijn leven bestaat uit meer dan 24/7 het forum te monitoren etc.

    • Spitalovic
      Spitalovic commented
      Editing a comment
      Oops sorry, kan ik de topics die duidelijk zijn voor mij niet verwijderen om alles terug overzichtelijk te maken?

    #5
    Alles is al tig keer gedaan. Het is gewoon een kwestie van goed zoeken en info vergaren. Staat het niet hier op het forum dan wel elders op het www. En idd niet voor elke scheet een topic openen word wel gewaardeerd.

    LST zou je kunnen doen, HST zou ik niet eens aan gaan denken als je nieuw bent met kweken, maar dat ben ik. Leer eerst de plant kennen, kun je met volgende kweekjes steeds meer experimenteren en de lat hoger leggen.

    Maar goed, wel met LST begonnen las ik tussen de regels door? Ben benieuwd

    Comment


    • Spitalovic
      Spitalovic commented
      Editing a comment
      Jha, HST ook, maar heb er al spijt van.
      Alhoewel de hst plant er beter uit ziet

    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Ook op YouTube staan enorm veel video's met allerlei trainingstechnieken, type maar eens fimmen, mainlinen/manifolding enz.enz

    #6
    Is daar tegenwoordig al een high stress training? Hoeveel van die termen gaan ze nog uitvinden?

    Comment


    • Spitalovic
      Spitalovic commented
      Editing a comment
      Jha, ik zie door de bomen het bos nietmeer.
      Sommige doen alleen lst geen hst... andere doen dan zowel lst als hst... ik ga ze vanaf nu gewoon laten groeien. (Voorloopig toch)

    #7
    Eerst hst (topje deruit of schaartje derin)
    Daarna lst (takken wat buigen of vastmaken)
    Je kan beiden combineren, of meerdere keren detzelfde stresscategorie, vraagt wat vooruitdenken maar dat leer je snel
    Het doel is een zo egaal mogelijk toppenveldje
    Geen foto's
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #8
      Rietslang rechts onder is getopt en de rest lst.
      maar links onder heb ik bijvoorbeeld het stammetje kapot gemaakt, dus die heeft even in shock gezeten.
      Attached Files

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Komt wel goed als je hen even de tijd gunt door te groeien en eventjes met rust laat. Probeer 2 weken rust te laten tussen intensief trainen

      #9
      Kan iemand mij vertellen waarom mijn plant zo "bushy" is? Lamp te zwak? Of is dit gewoon een gevolg van lst? Groetjes
      Attached Files

      Comment


      • Spitalovic
        Spitalovic commented
        Editing a comment
        Wat een hoop niks. Totaal nutteloos, bedankt man!

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Graag gedaan! Open deuren intrappen is inderdaad meer interessant dan een prijsje!

        Krijg je die lelijke elmex glimlach gratis ergens?

      • Spitalovic
        Spitalovic commented
        Editing a comment
        Bedoel je "hide the pain harold"? Dat komt vanzelf als je jou opmerkingen leest. Maar met andere woorden de plant ziet er gewoon gezond en normaal uit?, Sorry dat je niet zo beginners gezind bent. als je er ooit over wilt praten kan je altijd bij mij terecht

      #10
      Ik zie anders weinig LST? Als er genoeg licht is komen de internodes kort op elkaar.

      Comment


      • Spitalovic
        Spitalovic commented
        Editing a comment
        Nee ik weet het, is moeilijk foto maken met al die bladeren. Maar de nodes staan minder als 1cm uiteen op het moment. Ik heb vooral bang dat er niet voldoende licht penetratie is. Ik heb een blurple led op 50cm hoogte hangen.

      #11
      Ik zie een enigszins beschadigde plant die het verder goed lijkt te doen. Dat bushy is inderdaad goed, voldoende licht.
      Laat ze gewoon es even met rust en laat ze lekker hun gang eerst gaan, komt goed.

      Comment


      • Spitalovic
        Spitalovic commented
        Editing a comment
        Ahh nice! Dan doet de lamp het toch beter als verwacht! Een indica strain schijnt ook meer "bushy" te zijn als een sativa. (Als mijn opzoek werk klopt) thanks Pieremegoggel

      #12
      Huidige node spacing
      Attached Files

      Comment


      • Spitalovic
        Spitalovic commented
        Editing a comment
        Die heb ik na een week lost gemaakt, moeten die vast blijven tot het einde?

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Ahja. Anders groeit die gewoon terug recht en da's ni de bedoeling van LST. Top eruit, en je trekt dan je plant naar beneden zodat de zijtakken ook meer licht opvangen. In dat opzicht ben ik ook niet echt een fan van zo hele korte internodes. Die zijscheuten gaan ook pas echt hard als de top eruit is.

      • Spitalovic
        Spitalovic commented
        Editing a comment
        Ahh oke, als ze wakker zijn terug even vast maken dan

      #13
      Ziezo, de 3 lst plantjes terug vast gemaakt en getopt. De plant die ik beetje agressief heb getopt laat ik voorloopig met rust, voor de rest zien ze er gelukkig uit en ze beginnen stilletjes aan gender te vertonen!
      iemand een idee waarom de agressief getopte plant al een week aan het voorbloeien is?
      Attached Files

      Comment


        #14
        Van angst vanwege je agressieve toppen?? Planten doen de raarste dingen als ze bang zijn.

        Comment


        • Spitalovic
          Spitalovic commented
          Editing a comment
          Zou goed kunnen! Nu weet ik wel lekker vroeg dat het een vrouwtje is
      Bezig...
      X