Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flushen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Flushen

    Korting op 420shop
    Aangezien ik met een eerste kweek bezig ben is het me niet duidelijk wanneer ik moet beginnen flushen.

    Overal en iedereen zegt een week voor je gaat oogsten ben je best dat je een flush doet.

    K...maar ik weet niet wanneer ik ga oogsten, dus ik weet ook niet wanneer een week voor de oogst is

    Begin je met een flush wanneer de trichomes milky beginnen worden, wanneer ze allemaal milky zijn, of wanneer ze reeds amber beginnen te worden?

    #2
    Wat versta jij onder flushen ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Driko
      Driko commented
      Editing a comment
      Denk dat hij spoelen bedoeld : alleen water geven ..

    #3
    En op welk medium groei je ?

    Comment


      #4
      Inderdaad, met flushen bedoel ik enkel water (en geen voedingsstoffen) meer aan de plant geven in de laatste week voor de oogst.
      Ik groei met aarde, potgrond van plagron.

      Comment


        #5
        Dan zou ik beginnen met alleen water geven als de helft van de trychomen melkachtig zijn.....
        Last edited by GreenBio; 7 March 2021, 19:21.

        Comment


          #6

          Comment


          • GreenBio
            GreenBio commented
            Editing a comment
            Ik ook, maar er zijn er die zweren bij 2 weken flushen op aarde, Dan is de truc dus te bepalen wanneer je nog 2 weken te gaan heb. De vraag was dan ook niet flushen of niet, maar wanneer....

          • Kweetniet
            Kweetniet commented
            Editing a comment
            Ik gebruik batmix.
            Grin,inderdaad spoelen een tot twee weken voor de oogst Maar als kweker van een eerste kweek weet ik niet wanneer het einde van men oogst is en dus ook niet wanneer er een week voor is he

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ik spoel ook niet, want op aarde krijg je toch nooit alle voedingsstoffen er uit. Maar op steenwol spoel ik evenmin.

          #7
          'Wnr je denkt dat het klaar is , dan wacht je nog een week' zodus Soma de cannabisgoeroe
          Dan geef je ook gelijk geen voeding meer mee
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


          • GreenBio
            GreenBio commented
            Editing a comment
            Ieder zijn/haar manier, ik kijk liever naar de trichomen om te zien wanneer het maximum aan potentie is bereikt en geef niet zoveel om flushen. Laatste paar dagen water vind ik prima.

          • Driko
            Driko commented
            Editing a comment
            Ik moet het nog allemaal uit testen ... moet nog mijn eerste oogst doen, over een week of 4 .. HaHa

          • Kweetniet
            Kweetniet commented
            Editing a comment
            Driko misschien valt uw frank binnen een week of drie

          #8
          Hehe, bedankt Greenbio. Wanneer de helft van de trichomes dus melkachtig zijn zal het worden.

          B

          Comment

          Bezig...
          X