Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding toevoeging na aanvulling containers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding toevoeging na aanvulling containers

    Korting op 420shop
    Ik heb 4 damekes staan in 11ltr textiel potten (week 6 net overgeschakeld naar 12/12). Ik heb in het begin een berekeningsfout gemaakt qua hoeveelheid potgrond (Plagron Lightmix). Ik moet/wil de potten morgen aanvullen (potgrond is +/- 2cm gezakt). Nu heb ik alleen geen Lightmix meer staan maar wel universele potgrond (Groene Jan). Nu vraag ik mij af of de voeding in die universele potgrond invloed heeft op de hoeveelheid voeding die ik moet toevoegen of is de hoeveelheid voeding in die 2cm (universele potgrond) te verwaarlozen?

    Alvast bedankt

    #2
    Ik verwacht dat die 2cm te verwaarlozen is, daar zullen ze niet veel extra voeding van krijgen.
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      Ok thx

    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Bij mij ook altijd zelfde probleem, je vult de potten maar door water geven zakt alles...heb gelezen dat dit niet goed is i.v.m. schimmelvorming rond de stam indien ze te laag staan maar heb dit eigenlijk nog nooit aangevuld en ook nog geen problemen gehad...heeft het nog zin nu om aan te vullen aangezien de wortels al heel diep zitten? Denk nu ook niet dat het aanvullen met deze aarde nu problemen zal opleveren maar ik vraag me af of het eingenlijk wel zin heeft

    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Heb je ergens een kweekverslag of foto's staan?

    #3
    Nee daar gaat 't wat mij betreft niet om Zors Het gaat mij meer om de al aanwezige voeding in de potgrond die ik ga toevoegen. Normaal gebruik ik Light mix maar die heb ik niet meer liggen dus moet ik uni potgrond toevoegen

    Comment


    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Dat zal wel geen probleem zijn denk ik
Bezig...
X