Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 Autoflowers in een 60x60cm tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 Autoflowers in een 60x60cm tent

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,

    Ik heb 3 crystal candy xl auto planten in een 60x60cm growtent gezet met een 600 watt lamp.
    De planten zijn nu 3 a 4 weken oud en beginnen te toppen.
    Ik ben alleen bang dat de tent te klein is voor 3 planten.
    heeft iemand ervaring hier mee?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Plek zat, ik zie de vloer nog.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik doe niet anders. Komt helemaal goed. 4 x 10 tot 15 literpotten. 9 x 3-literpotjes. Binnenkort ooit 16 x 2-literpotjes..

      Kan allemaal.

      Comment


        #4
        Komt goed. Heb er net 11 staan gehad in een 70 op 70 tentje. Hangt af hoe lang je ze laat voorgroeien.

        Comment


        • Tsjara
          Tsjara commented
          Editing a comment
          Oeps, niet gezien dat het AF's zijn .... (thx @BushKush)

        #5
        Een AF kun je niet vertellen dat 'ie nog niet mag bloeien

        Dit komt wel goed, als ze eenmaal beginnen te bloeien groeien ze niet veel verder meer.

        Comment


          #6
          Zien er goed uit man! Plaats genoeg. Je kan ook een netje spannen, maar ik zou ze gewoon laten doen. Ik zet er 4 op 60x60.

          Comment


            #7
            Maakt niet zoveel uit hoeveel planten je in een bepaalde ruimte zet, ik zet er meestal maar twee in een tent van 70x70, een ander zet er vier of tien maar ik denk dat de opbrengst niet zoveel uitmaakt, hoe meer planten des te weiniger ruimte ze hebben waardoor je minder grote toppen aan je planten krijgt, 600 watt in een tentje van 60x60 is wel een beetje veel, wordt het niet warm in je tent of kun je hem dimmen? Ik had met een lampje van 150 watt een opbrengst van 182 gram, dus alles kan, maar ze zeggen altijd licht is gewicht, suc6.
            buiten-2020, 2021, 2022
            Hydro-met afjes-2022

            Comment


              #8
              Hoe groot de plant wordt hangt af van de potmaat. Twee rondes in potten van 11 liter leverde op 60x60 geen problemen op voor mij.

              Comment


                #9
                Wat voor 'n lamp is 't eigenlijk? Kan ik uit de foto n.l. niet opmaken ook niet als ik 'm vergroot

                Comment

                Bezig...
                X