Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Am i fucking up???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Am i fucking up???

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    Last edited by Nederhigh; 14 April 2021, 18:05.

    #2
    Het ziet er prima uit hoor. Ik ben geen expert maar ik denk dat het verschil in bladvorm puur genetisch is, ieder zaadje is anders
    Ik zie wel dat de bladeren wat slapjes zijn en naar beneden krullen. Grote kans dat dit komt omdat je iets te veel water geeft. Probeer eens na te gaan of dit het geval is. Succes met je kweekje

    Comment


    • GingerSloth
      GingerSloth commented
      Editing a comment
      Allright, is dus gewoon wat gezonde beginners-stress kan zeker kloppen, heb me wat latten opfokken door vrienden die zeiden dat ik te weinig water gaf. Heb me nu een tensio-meter aangeschaft, zal me hier wat meer op baseren.
      Thanks man ✌️

    #3
    Ziet er aardig goed uit toch? Niet teveel zorgen maken.
    vormen van bladeren en planten kan verschillen per soortje. Welke soortjes heb je staan?
    Sativa dominante soortjes hebben meestal puntigere bladeren,
    en indica dominante soortjes breedde rondere bladeren.
    Als je het verschil wilt zien kun je ff wat plaatjes googlen.

    Heb al je foto's in 1 post gegooid. Check hier ff hoe je dat de volgende keer zelf kan doen.



    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • GingerSloth
      GingerSloth commented
      Editing a comment
      Allright, is dus gewoon de stress van een beginner het zijn 5 dezelfde zaadjes, 50% sativa 50% indica. Zou het dan zijn dat de 2 kleintjes meer naar indica gaan en de "grote" naar sativa, ondanks ze dezelfde strain zijn?

      En sorry van de foto's! Heb het artikel gelezen, volgende keer zul je niet meer moeten editten. Thanks!

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      No worries.

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      precies wat je zegt GingerSloth, het is 50/50 en de verschillen die je boven noemde zijn precies de verschillen tussen Indica en Sativa. Ik had afgelopen zomer ook 3 gorilla's buiten(wel auto's van huismerk wietzaadjes) en die leken ook totaal niet op elkaar.

    #4
    Laatste foto: bol staand blad = zuurstoftekort bij de wortels, meestal veroorzaakt door teveel water.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    #5
    Ik ben nu de Seramis vochtmeter aan het proberen. Veel voordeliger dan de meeste alternatieven. Kom er al achter dat ik te veel water geef.

    Comment

    Bezig...
    X