Hey growers und blowers 
Ik ben met mijn eerste kweekske bezig, maar zit momenteel ook volop in de verbouwing dus vind jammergenoeg echt geen tijd om kweekverslag te maken
(ging misschien deze vraag niet moeten stellen dan)
Ik ben nu een maandje ver, vorige week heb ik de ladies getopt waar ik ook best tevreden van ben.
Toch was mij al even opgevallen dat 2 van mijn 5 plantjes helemaal anders groeien dan de 3 andere. 2 hebben grote en brede fan leaves, terwijl de 3 andere smalle en puntige bladeren hebben. Sinds het toppen valt me ook op dat de 2 met brede bladeren heel wat minder groeien in lengte dan de 3 sisters... Doe ik hier iets verkeerd or am i just being paranoïd and impatient?
Set-up:
- Secret Jardin 90x90
- Mars Hydro ts1000 led-lamp - 14l airpots
- Zaai en stekgrond voor zaailingen
- Canna Terra Professional voor na verpotten
- 5 x gorilla Glue zaadjes (zamnesia)
Heb nog geen voeding gegeven, volgens Canna zit er voor 4-6 weken voeding in de aarde.
Heb wel na een week power roots en pure zym in het water beginnen doen.
Alvast thanks
Mahalo ✌️ grtz GingerSloth

Ik ben met mijn eerste kweekske bezig, maar zit momenteel ook volop in de verbouwing dus vind jammergenoeg echt geen tijd om kweekverslag te maken
Ik ben nu een maandje ver, vorige week heb ik de ladies getopt waar ik ook best tevreden van ben.
Toch was mij al even opgevallen dat 2 van mijn 5 plantjes helemaal anders groeien dan de 3 andere. 2 hebben grote en brede fan leaves, terwijl de 3 andere smalle en puntige bladeren hebben. Sinds het toppen valt me ook op dat de 2 met brede bladeren heel wat minder groeien in lengte dan de 3 sisters... Doe ik hier iets verkeerd or am i just being paranoïd and impatient?
Set-up:
- Secret Jardin 90x90
- Mars Hydro ts1000 led-lamp - 14l airpots
- Zaai en stekgrond voor zaailingen
- Canna Terra Professional voor na verpotten
- 5 x gorilla Glue zaadjes (zamnesia)
Heb nog geen voeding gegeven, volgens Canna zit er voor 4-6 weken voeding in de aarde.
Heb wel na een week power roots en pure zym in het water beginnen doen.
Alvast thanks

Mahalo ✌️ grtz GingerSloth

Comment