Help, wat gaat hier fout?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Livingstoned
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2010
    • 40

    #1

    Help, wat gaat hier fout?

    Korting op 420shop
    Kenners even een vraag aan jullie..wat gaat hier fout? PH gegeven van 6.0 dus deze is uitgesloten..verder zijn de stengels en stammen paars en de nieuwe scheuten geel..deze foto zijn van een dikke week voorgroei, zoals jullie zien gaat het nergens over! Wat kan de oorzaak zijn? Dit is nu al de 2e keer achter elkaar.

    Oja, lightmix van Atami en rizotonic gegeven (halve aanbevolen dosis)

    De fotos:
    ImageUploadedByTapatalk1299352796.563861.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1299352870.170212.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1299352922.011759.jpg
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Help, wat gaat hier fout?

    ImageUploadedByTapatalk1299352796.563861.jpg

    Omcirkelde gedeelte lijkt me verdacht veel op TMV-verschijnselen.....

    Comment

    • Livingstoned
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 40

      #3
      Er zit tmv in de stekken ja, maar daar heb ikzelf ooit goede resultaten mee gahaald dus of dit de boosdoener is?! Daarbij groeien ze een deur verder als kool..

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Help, wat gaat hier fout?

        TMV beïnvloedt de foto-synthese, dus ze zullen het iets minder doen dan dan schone stekken. Maar een goede opbrengst kun je heus nog wel krijgen.

        Heb je meer info betreffende de lamp, hoogte daarvan, temperatuur, LV e.d.
        Alle bijkomende info kan helpen je vraag te beantwoorden....

        Comment

        • Livingstoned
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2010
          • 40

          #5
          Verdere info:

          600w BAL Evsa met Adjustkap..hoogte begonnen op 1meter langzaam gezakt naar 50 cm met clipfan eronder..temperaturen zijn met de lamp aan 26gr en uit 20gr..de LV is 63%

          Stekken zelf zagen bij komst geweldig uit, nu een week verder dramatisch! Te nat / te droog misschien?! Iemand die de sympthomen herkend?

          Comment

          • Livingstoned
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2010
            • 40

            #6
            Het maakt al niks meer uit, alles eruit getrokken en nieuwe gezet wortelstelsel was drama..dus goede keus gemaakt denk ikzelf.

            Toch bedankt voor het meedenken!

            Comment

            Bezig...