bladprobleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xitro
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 36

    #1

    bladprobleem

    Korting op 420shop
    Hey,

    Heb momenteel 3 ak48 en een onbekend plantje staan onder een 400 watt HPS lamp. Onlangs begonnen de bladeren van de twee uiterste planten te verkleuren, opmerkelijk; de middelste niet.

    Nu ben ik gaan kijken of ik hiervoor een 'diagnose' kon stellen, maar kan er niet aan uit.
    Volgen mij is het ofwel een zwavel of ijzer gebrek, maar ben dus absoluut niet zeker, vandaar mijn vraagje.

    Ik heb nog geen voeding gegeven omdat ik verwacht dat de aarde dit nog wel even doet, ze zijn net in bloei en ga ze binnenkort bijvoeden.

    Photo on 2011-03-06 at 22.27.jpgPhoto on 2011-03-06 at 22.27 #2.jpgPhoto on 2011-03-06 at 22.28.jpg

    Peace,
    Xitro
    Roll that shit,
    Smoke that shit,
    Pass that shit,
    Enjoy the friendship of magic !
  • Buizerd
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 1161

    #2
    Re: bladprobleem

    Wat is het voor grond?
    Lijkt op beginnend Mg/N tekort. Als de bloei erin schiet mag je wel beginnen te voeden.
    Links staat in klein potje btw, die is wel leeggesnoept denk ik.

    Grtz
    B.

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #3
      Re: bladprobleem

      Jep,

      Vliegbeest heeft gelijk

      Grtz, HJM
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • xitro
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 36

        #4
        Re: bladprobleem

        Bedankt voor de snelle reactie!
        Ga ik maar eens snel mijn voeding boven halen.

        Greetz,
        Xitro
        Roll that shit,
        Smoke that shit,
        Pass that shit,
        Enjoy the friendship of magic !

        Comment

        • Buizerd
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 1161

          #5
          Re: bladprobleem

          Oorspronkelijk geplaatst door HJM
          Jep,

          Vliegbeest heeft gelijk

          Grtz, HJM

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: bladprobleem

            Sluit me bij deze meningen aan.

            Comment

            Bezig...