Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te warm in kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te warm in kweektent

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Het zonnetje begint eindelijk te schijnen maar dit brengt nu wel een behoorlijk probleem met zich mee... het wordt nu wel heel warm in mijn kweekruimte. Mijn tent staat in een kleine ruimte die redelijk warm wordt 25 tot 27 graden op dit moment en dit doet de temperatuur in de tent stijgen tot boven de 30 graden.
    ik heb al geprobeerd om de afzuiging op max te zetten maar het lukt niet om de temperatuur te doen dalen. Ook al een selfmade airco proberen maken met koelelementen en een isomobox voor mijn inlaat maar ook dit bracht niets op.
    is er iemand die mss weet hoe ik dit zou kunnen oplossen in dit warme weer?

    Groetjes

    #2
    Tja, ideaal is het niet. Of het echt desastreus is, daar hebben anderen wellicht ervaring mee, maar ik verwacht eigenlijk van niet. Ook in mijn tent is het nu aan het eind van de dag zo'n 30 a 31 graden. Een makkelijke en effectieve oplossing is je lampen 's nacht te laten branden en ze overdag uit te laten. Scheelt zeker een aantal graden.

    Comment


      #3
      Alles onder de 35 lijkt me nog geen ramp.
      Maar, ja hoe krijg je normaal een kamer koel..
      Airco, ventileren, raam open, deur open, gordijnen dicht?
      Proberen je lamp zoveel mogelijk 's nachts te aan te hebben.
      Foto' s op 12/12, en dan 8/9/10uur 's avonds de lamp aan.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Zolang het geen 40 graden wordt zou ik me er niet druk om maken. Buiten wordt het ook warm, kunnen ze wel hebben.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Zet die tent gewoon in de kelder
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Mijn hok heb ik in de kelder, 31 graden. Ze wennen er maar aan die verwende trutten :p

          #6
          What they said maar het verschil tussen min en max is wezenlijker cruciaal, als dit te veel verschilt kunnen de buds budrot ontwikkelen.
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


            #7
            zat wat met het zelfde probleem als jou. Ik had zelfs de indruk dat als ik mijn afzuiging op de hoogste stand zette, dat het zelfs erger werd.
            Als ie gewoon meer warme lucht naar binnen zuigt, lost het volgens mij niets op.

            Ik heb het probleem hier opgelost met een goedkope mobiele airco. Dit heeft mijn luchtvochtigheid oo nog eens goed doen zakken.

            2 vliegen in 1 klap denk ik dan

            succes!

            Comment


              #8
              Yes als je LV hoog is, vergroot het wel de kans op toprot. In de groei en vroege bloei zou ik er niet van wakker liggen.
              Ik heb ergens vorige week een dag problemen met m'n sensor gehad waardoor de ontvochtiger niet is aangegaan en dan warm weer en hoge LV dus vandaag helaas wat moeten afknippen owv toprot...

              De airco heb ik ook aan zitten denken, als je ergens makkelijk naar buiten kan is het zeker een goede optie.

              Maar zoals de meesten dus al zeiden: warmte kunnen ze best goed hebben, zolang de LV onder controle is en goede luchtbeweging aanwezig is

              Comment

              Bezig...
              X