Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie heeft een oplossing?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wie heeft een oplossing?

    Korting op 420shop
    mijn bovenste toppen beginnen echt lelijk uit te zien mijn bladeren krullen naar mekaar toe en sommige beginnen geel te worden terwijl de onderste gans gezond uitzien.DSCI0006.jpgDSCI0011.jpgmijn grond ph is 6.3 en ec is 1.1. temp ong 27a28graden .enkel de lv is wat laag rond de 40a45.ze gaan nu de derde week bloei in.wie weet hoe dit komt.grtzz

    niemand een idee??
    Last edited by ceBep; 8 March 2011, 21:36. Reden: dubbelpost

    #2
    Re: wie heeft een oplossing?


    Beste tayco,

    Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd.


    Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.


    Als er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag, ik zal nu voor de laatste keer je berichten samenvoegen.


    Met vriendelijke groet,

    vale.

    Comment


      #3
      Re: wie heeft een oplossing?

      Lijkt me het gevolg van een te hoge bodem PH, The Claw.
      Waarschijnlijk is je buffer in je medium uitgeput waardoor je ineens sterke PH fluctuaties kan krijgen. Bij een te hoge bodem PH zijn alle gebreksziekten mogelijk: ijzer (Fe), mangaan (Mn), borium (B), koper (Cu), zink (Zn). Tevens neemt de afbraak van organische stof sterk toe, ook de humus wordt dan in versneld tempo afgebroken.

      Cannabis gedijd het beste bij een bodem-pH tussen 5,5 en 6,5. Dit heeft alles te maken met de opname van bouwstoffen. De pH bepaalt immers hoe de elementen die in de grond zitten zich zullen gedragen. Bij een bepaalde pH vormen sommige elementen andere verbindingen die niet meer opneembaar zijn voor de plantenwortels. Daardoor ontstaan er gebrek verschijnselen.
      Andere elementen zoals mangaan (Mn), aluminium (Al) en ijzer (Fe) worden bij een te lage pH te sterk opneembaar voor de planten. Hierdoor kan een vergiftiging ontstaan, door een te grote opname van deze elementen.
      Bodem PH nameten.
      Last edited by monty; 8 March 2011, 22:34.

      Comment


        #4
        Re: wie heeft een oplossing?

        Of staat er een fantilator of lucht inlaat op of langs te blazen ?


        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: wie heeft een oplossing?

          had ze deze morgen nat gespoten voor de lamp uit ging en de lamp 20cm hoger gehangen .denk dat het wat te warm werd aan de hoogste toppen .zien er al terug beter uit hoop dat het dat was.toch bedankt voor de reacties.

          Comment

          Bezig...
          X