Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer in de bloei zetten?(met foto)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer in de bloei zetten?(met foto)

    Korting op 420shop
    Wanneer moet ik ze in de bloei zetten?
    ze zijn nu 4 a 5 weken oud tuzzen de 40 en 50 cm hoog en heb ze 1,5 week geleden getopt.
    ik wil ze in de bloei zetten in mijn kweektent zodat ik ze met rust kan laten niet hoef te verplaatsen en ze netjes op 12-12 blijven.(400 watt e40 lamp)
    Ik geef ze nu grow voeding van plagron.
    heb terra bloom klaar staan voor als ze de bloei in gaan.

    Ps, de tent kwam vorige week pas binnen vandaag dat ik ze in het raam heb laten groeien.
    Attached Files
    Last edited by S dik; 14 June 2021, 14:34.

    #2
    Ik zou ze nu in je tent zetten met je lamp op 18/6 .

    Nog is toppen .
    Je planten zouden wat in de breedte moeten groeien.
    Misschien nog is toppen .
    En dan naargelang hoe snel ze in de breedte gaan een week of 3 a 4 later op 12/12 .

    Grtz

    Comment


      #3
      Jup, zo snel mogelijk die tent in. Dan kunnen ze in ieder geval ff wennen.
      En verder, . Misschien wat eerder dan 3/4 weken eventueel. FF kijken hoe snel het groeit. Nadat je ze omschakelt gaat het namelijk heel hard groeien ineens.
      Als je deze nog 3/4 weken veg geeft kan het wel eens krap worden. Hoe groot is je tentje?
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Ik heb een tent van 60x60x200 nu met een filter een fan en een 400 watt lamp.
        ik was vergeten dat ik nog geen stroomschakelaar heb voor de tijd dus die haal ik morgen en dan zet ik ze gelijk in de tent nog even een foto van de plantjes nadat ik ze weer heb getopt voor de 2de keer.
        Attached Files

        Comment


        • TheBigDudeski
          TheBigDudeski commented
          Editing a comment
          Even voor mezelf hoor, maar waar heb je die tent vandaan? Welk merk etc? Ik zoek er namelijk twee in precies dat formaat en kan ze nergens vinden

        #5
        Online top gardan

        Comment


        #6
        Ik vind het zo moeilijk om te zeggen maar ook weer niet. Je planten zien er goed uit. Je hebt een 400w lamp ik neem aan dat hps bedoelt? Denk je ook aan safety met hps heb je toch zeker een vsa nodig. Ik zou je plant dan een paar keer toppen en straks als je er al lekkere toppen aankrijgt ga je je takken zeker komen aan het ondersteunen en een hoop low stress training gaan toepassen. Want op deze manier ga je erg teleurgesteld zijn in de opbrengst gram of 10/20 zal je er wel vanaf krijgen (ik hoop dat ik het fout heb). 2de teleurstelling is dat je huis dadelijk afbrandt. En heb je ook aan de afzuiging gedacht

        Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar binnen weed kweken is geen kattenpis net zoals frites bakken. Het lijkt me verstandig als je je eerst eens goed inleest voor je gaat kweken. Je plantjes hebben een erg slechte start gekregen vandaar dat ik denk dat dit op deze manier niks word. Ik hoop dat het tegendeel bewezen gaat worden. Succes gewenst

        Comment


          #7
          Wat voor lamp heb je precies want echte 400 watt hps of LED is wel overkill op 60x60

          Comment

          Bezig...
          X