Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken met extra co2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken met extra co2

    Korting op 420shop
    Ik wou graag in mijn tentje van 120 x 120 x 200 graag een hoger co2 gehalte een vriend van mij zij me dat als ik dat ook heb ik dezelfde kwaliteit kan kweken als die een goede shop verkoopt
    iemand een low budget idee dat werkt ?
    Of moet ik dab per se een co2 generator kopen ?
    mijn huidige co2 levlevel schommelt tussen de 500 en 700 ppm

    #2
    Ook zonder co2 kan je coffeeshop kwaliteit kweken, vaak nog beter omdat de meeste shopwiet te vroeg geoogst en te snel gedroogd wordt zonder te curen.

    Er zijn wel doehetzelf manieren, even Google of de eend raadplegen en je krijgt legio voorbeelden.

    Je kan ook bij de kweekverslagen kijken, voorheteerst heeft ook een CO2 systeem draaien of gehad draaien. Weet niet of hij nog actief is, ben een tijdje afwezig geweest door omstandigheden.

    Of het loont weet ik niet, het wordt vaak in een gesloten systeem gebruikt, als je uitblaast naar buiten denk ik dat je eerder de CO2 afzuigt dan dat deze kan worden toegevoegd.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Extra co2 toevoegen zorgt vooral voor meer oogst potentie. Je planten kunnen dan ook meer licht/warmte hebben.
      Met 600W hps op 120x120 heeft extra co2 waarschijnlijk niet enorm veel nut.
      Goeie kwaliteit wiet heb je het ook indd niet voor nodig.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Ik heb idd met CO2 gekweekt. Het levert meer wiet op dat is zeker maar persoonlijk vind ik de kwaliteit minder dan zonder toegevoegde CO2 (meer fluffy). Ruimte moet nagenoeg luchtdicht zijn of generator met hoog vermogen. Temperatuur onder controle houden kan een dingetje zijn
        Lopend Verslag

        Comment


          #5
          Als je er weinig verstand van hebt, of niet iemand die je kan bijstaan, zou ik er niet aan beginnen. Op YouTube en Amerikaanse weedfora zweren ze erbij. Dikke zeer compacte toppen, je kan wel alles gaan uitproberen maar als je nog nooit gekweekt hebt of weinig ervaring zou ik gewoon gewoon doen.

          Comment


            #6
            Na 20 kweekjes of zo kun je dat overwegen. Want CO2 is fine-tunen. Eerst leren tunen.

            Comment


              #7

              Comment


              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Dat is zeker waar. Maar of je nou zoveel bij de dames wil zitten dat ze er baat bij hebben??

              • KnetterMug
                KnetterMug commented
                Editing a comment
                Ze vinden het ieder geval gezellig....
            Bezig...
            X