Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedd
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2011
    • 56

    #16
    Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

    mooi plantje
    heb je hem getopt of gewoon z'n gangetje laten gaan?

    grtzz Weedd
    Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
    niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

    Comment

    • MooW
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jan 2011
      • 16

      #17
      Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

      Hey bedankt!

      Nee ik heb er niks aan gedaan gewoon ontkiemd en laten groeien/bloeien. Volgensmij wordt er ook afgeraden om een autoflower plantje te toppen oid...

      Laters

      Comment

      • MooW
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Jan 2011
        • 16

        #18
        Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

        goedendag

        En we zijn alweer bij week 7! Niet echt wat verandering (spaarlamp maar tog weggehaal...vond het wat nutteloos..

        maar tog een paar foto's..

        DSC00493.jpgDSC00494.jpg

        laters!

        Comment

        • Amneeshigh
          Retired
          • Apr 2010
          • 1145

          #19
          Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

          Hoeveel watt led hangt hierboven als ik vragen mag . Ziet er goed uit en je heb wel iets langer tijd nodig dan een Hps grow.

          Groetjes amnees.

          Comment

          • MooW
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Jan 2011
            • 16

            #20
            Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

            Hey,

            Het moet een 180W LEDlamp zijn 90x2W, allen heb ik vorigeweek een Watt meter gekocht omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Wat blijkt? ding verbruikt maar ~70 Watt.
            Ik contact opgenomen via mail en kreeg als antwoord terug dat er geen LED's bestaan die op 100% kunnen werken en dat ze maar op 50/60% werken?????????? iemand?? vreemde is 50%van 180W is 90...?
            Ik kwam op forums alleen goede resultaten tegen met hetzelfde kweeklamp/merk. maar ook dat de wattage niet klopt(daar kwam ik dus later achter)

            Maargoed er hangt dus een LEDkweeklamp boven 6-band met uv en ir, 90x2W LED's die maar 70-75 Watt verbruikt. Ik weet niet of ik het merk mag noemen? ivm reclame oid...

            later

            Comment

            • MooW
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Jan 2011
              • 16

              #21
              Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

              56 dagen 12/12 (bloei week 8)


              DSC00506.jpgDSC00509.jpgDSC00502.jpgDSC00505.jpgDSC00500.jpgDSC00507.jpg


              Lijk er op dat ze niet echt veel meer doet.... ik zie niet echt verandering laatste paar weken.

              Comment

              • MooW
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Jan 2011
                • 16

                #22
                Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

                Bloei week 9

                Kan iemand mij een suggestie geven hoelang mijn plantje nog moet staan? OF mag/kan ik hem al omhakken
                DSC00515.jpgDSC00512.jpgDSC00513.jpgDSC00511.jpg

                Comment

                • Cruzie
                  Ultra Stoner
                  • Mar 2011
                  • 106

                  #23
                  Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

                  Op het forum lees je iets over de bruine haartjes en ook de laatste week geen water meer geven.

                  Zoek eventjes.

                  Comment

                  • carlorowan
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2010
                    • 210

                    #24
                    Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

                    Als ongeveer 80% van de haartjes bruin zijn geworden is hij klaar om te oogsten, maar als je wat betere kwaliteit wiet wilt, zoom dan in naar de trichomes (+-30x), als ongeveer 50% van de trichomes amber van kleur zijn is hij klaar om te oogsten.

                    Comment

                    • paradoxm
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Nov 2010
                      • 76

                      #25
                      Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

                      gvd hé!
                      Moet je eens zien al dat THC!
                      wordt volgens een uberlekkere plant!
                      welke plant was het ook alweer?

                      vind het er super uitzien man!
                      grtz,!

                      Comment

                      • MooW
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Jan 2011
                        • 16

                        #26
                        Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

                        Bedankt voor de reacties maar de plant hangt al haha

                        Binnenkort een nieuwe kweek starten met 4 plantjes in me microtent. Ben er alleen nog niet uit welke soort het wordt.

                        Iemand een tip voor een leuk soortje?

                        Een vroeg bloeier, moet laag blijven, goede opbrengst en tog kwaliteit? Ik zelf dacht aan:

                        Critical (van royal Queen)
                        Northern Light (van Royal Queen)
                        Master Kusch (van Nirvana)
                        AK48 (van Nirvana)

                        @paradoxm dit moet nirvana's bubblicious zijn.

                        foto van mn oogst:

                        DSC00527.jpg

                        Comment

                        • Dutchweed
                          Retired
                          • May 2011
                          • 9

                          #27
                          Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

                          De planten zien er echt netjes uit! Is de jouw enige ledkweek of heb je al meerdere van deze kweken gedaan? Zou jij LED aanbevelen aan nieuw/bestaande kwekers?

                          Comment

                          • MooW
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Jan 2011
                            • 16

                            #28
                            Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

                            Dutchweed, dit is mijn allereerste binnenkweekje. Ik heb nooit onder HPS of andere kunstlicht gekweekt. Of ik LED of HPS of anders zou aanbevelen, I dont know.
                            Ook was dit maar een micro kweek met maar 1 plantje, voor de fun.

                            Wat ik je wel kan vertellen uit mijn onderzoek naar LEDkweeklampen:

                            90W vervangt geen 400W HPS, 300-400W vervangtmisschiennnn een 400W HPS maar dan heb ik het over de nieuwe generatie van 2011.
                            LED belicht een kleinere oppervlakte, dus 300-400W LED belicht een kleinere oppervlakte dan 400W HPS
                            Infrarood licht is een must, belangrijk voor de bloei.
                            UV-blauw een must? in ieder geval goed voor de groei!

                            Verder zou ik zeggen goed zoeken (google.nl). Wil je meer zekerheid dan zou ik voor HPS gaan, daar waar meer informatie over te vinden is dan over LEDkweken

                            groetjes!

                            Comment

                            • paradoxm
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Nov 2010
                              • 76

                              #29
                              Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

                              netjes hoor voor je 1e kweekje!
                              proficiat met je stashh.

                              btw, als ik goed gelezen had zei je dat het een autoflower was.
                              aardig grote autoflower dan .
                              komt wss door de pot.

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #30
                                Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

                                Dat valt me toch niet tegen van een LED. Jammer van al dat blad.
                                Ik hoop dat je toch wel je bladafval gebruikt om hash van te maken ?
                                Zou zonde zijn om weg te gooien.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...