Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gesteriliseerd water geven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gesteriliseerd water geven

    Korting op 420shop
    Hallo. Omdat ik al lange tijd in mijnING een grote hoeveelheid punten had gespaard waarmee je korting kan krijgen op van alles heb ik gekozen voor een kortingsbon op een x aantal Phillips producten uit de Phillips store. Daarmee kan ik 30 of 35% korting krijgen op al die producten. Nu zag ik de Philips AventSterilisator staan en vroeg me af of dit zin heeft om i.p.v. gewoon kraanwater te gebruiken, wat ik altijd een dagje laat staan zodat het kalk er enigszins uit is. Dus heeft het zin om gesteriliseerd water te geven i.p.v. kraanwater? Hilarisch detail: ik zag dit in de beschrijving: De slanke maar ruime Flessensterilisator Advanced is snel en efficiƫnt en doodt tot 99,9% van de bacteriƫn, zodat je met een gerust hart kunt voeden. Helaas voor baby's i.p.v. planten

    #2
    Dat apparaat is om flesjes af te koken .... je krijgt gewoon gekookt water. Zal geen kwaad kunnen. Maar de eventuele baten zie Ik niet.

    Koop een digitale radio en speel raggamuffin. Dat zou wel geweldig zijn voor het welzijn van de dames.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment

    #3
    Haha, oke. Ik zal eens kijken verder. Of toch maar een jezus beeldje van de kringloop zoals een kameraad van mij in z'n tent heeft staan

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Dit werkt altijd

    #4
    Je laat water staan om kalk eruit te krijgen ? Hoe dan ? Kalk zakt toch gewoon naar de bodem ?

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #5
      Gesteriliseerd water is niet goed voor planten inderdaad.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #6
        [QUOTE=Flip Hasjkip;n1635563]Je laat water staan om kalk eruit te krijgen ? Hoe dan ? Kalk zakt toch gewoon naar de bodem ?

        Geen idee maar ik had dat een aantal jaren terug op 1 van de wietforums gelezen, dat het goed is om alvorens water te geven altijd het eerst 1 of 2 dagen te laten staan zodat het kalk er wat meer uit is. Geen idee of dat werkt maar ik doe het sindsdien altijd en draai goede oogstjes dus daarom dacht ik zal wel goed wezen

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Denk dat je chloor bedoelt ipv kalk

        • hansjerijkers84
          hansjerijkers84 commented
          Editing a comment
          Oja, dan zal het Chloor zijn idd. Kalk wordt ook toegevoegd bij het opwaarderen van aarde soms, dus dat hoeft er dan ook niet uit natuurlijk, tenzij je een overschot zou hebben, lijkt me

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Kalk zakt naar de bodem indd. Als je minder kalk in je water wilt kun je het 24 uur laten staan, en dan met een klein pompje heel voorzichtig vanaf boven het water overpompen.. Maja, of je daar wat aan hebt

        #7
        Van gesteriliseerde honden en katten heb ik wel gehoord, maar gesteriliseerd water? Neen.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Als ik t niet verkeerd heb kan het taaltechnisch wel gewoon. Vgm is het gewoon de verwoording van iets dat steriel is.

        #8
        Edit klopt Flip Hasjkip
        Last edited by Hork; 1 August 2021, 08:09.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Hork ; Denk dat je in het verkeerde draadje hebt gepost ?

        #9
        Ik ben zelf gesteriliseerd en dat bevalt goed, zal met water dus ook wel bevallen

        De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

        Comment

        Bezig...
        X