Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goed advies nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goed advies nodig

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik zit momenteel in dag 36 met de planten (autoflowers) en zou graag wat advies krijgen van jullie.

    ik gebruik biobizz grow, bloom en topmax.. heb al een beetje opzoekwerk gedaan en ik denk dat ik met een blokkade zit terwijl er eigenlijk al pruikjes waren wanneer ik met bloom begon.

    Er zijn hier veel mensen die fantastisch goed kunnen kweken en weten hoe de vork in de steel zit.

    Hier wat foto's

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

    #2
    Belangrijk stukje info kan evt zijn welke grond je hebt gebruikt, en welke dosis biobizz je aanhoudt/hoe vaak je die geeft.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Krisdc
      Krisdc commented
      Editing a comment
      Om 3l water te verdelen over 5 planten geef ik: 3ml grow, 4.5ml bloom, 1.5 tot 3ml topmax, 1.4ml calmag. Geef 2 tot 3x voeding in de week en1keer afgezuurd water.
      grond is dmc mediterraans gemengd met dmc vivimus.. heb wel een kuil in de pot gemaakt van 1liter en gevuld met zaai en strkgrond...

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Hmm, ik vermoed dat die 1.4ml calmag wellicht wat veel van het goeie is. Maar dat is een gokje. Calcium zit ook gewoon in kraanwater, en heb eigenlijk nog nooit gezien dat iemand echt flinke calmag tekorten heeft in een buitenkweekje. Die roestplekken doen mij wel denken aan een calcium dingetje, of een te natte grond ofzo. ?
      Ik heb verder 0.00 ervaring met biobizz
      Last edited by Nederhigh; 28 July 2021, 17:15.

    #3
    Nederhigh zou het een goed plan zijn om de komende dagen wanneer ze dorst hebben gewoon water te geven?
    "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Dat zou ik in jouw situatie wel doen denk ja. maja, ben ook maar een amateur

    #4
    Nederhigh je hebt toch een mooi kweekje achter de rug dus zo'n amateur ben je in mijn ogen niet hoor.
    Goed.. water geven gaat het worden..
    Bedankt voor je tijd en een fijne avond nog
    "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

    Comment


      #5
      Teveel voedsel. Bloom pas na 2 weken pruikjes. AFjes sowieso de helft van de dosis die op de doos staat.

      Maaaaarrrrrr,

      DMC mediterraans is 100 dagen voorbemest meen ik. Dus de eerste 80 dagen hebben AFjes dan ook echt helemaal geen voeding nodig.

      Dus effe enkel water.

      Comment


        #6
        Word de ph steeds keurig nagetrokken?
        Ziet der ut als een blokkade, (wss) goed opzoekwerk.
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #7
          Bedankt iedereen voor de bevestiging

          Fijn weekend!
          "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

          Comment

          Bezig...
          X